Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران گفت: مناطق ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ بزرگترین مدارس فرسوده را در خود جای داده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، نعمت بنی آدم، رییس هیئت مدیره مجموعه خیرین مدرسه ساز شهر تهران امروز پنجم تیرماه در نشست خبری گفت: تهران از لحاظ فضای آموزشی جزو سه استان فقیر کشور است و البرز و سیستان و بلوچستان نیز همانند این استان جزو فقیرترین ها در فضای آموزشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شش هزار مدرسه با 60 هزار کلاس درس برای دانش آموزان تهرانی وجود دارد که تا حدودی نیاز فضای آموزشی را برطرف کرده اما کفاف نمی کند.

 

بنی آدم بیان کرد: یک چهارم مدارس فرسوده هستند که حدود 40 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تخریب و بازسازی وجود دارد که نیازمند کمک دولت و خیرین هستیم. متاسفانه در شرایط فعلی بودجه دولت کفاف نمی کند.

 

وی ادامه داد: 800 مدرسه نیاز به مقاوم سازی دارد که با کوچکترین زلزله آوار می شوند و در خطر جدی هستند.

 

رییس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز تهران گفت: مناطق 9، 10، 11 و 12 بزرگترین مدارس فرسوده را دارند که باید خیرین تمرکز بیشتری به احداث مدارس جدید در این مناطق داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه 600 هزار خیر در کل ایران وجود دارد، گفت: این خیرین برای احداث و تامین تجهیزات مدارس استثنایی نیز ورود پیدا کرده اند.

 

بنی آدم بزرگترین معضل را منطقه 22 دانست و گفت: در 4 سال آینده 500 هزار نفر در این منطقه ساکن می شوند که 10 مدرسه هم وجود دارد که ما نیاز به ساخت 200 مدرسه داریم.

 

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرانی بازار مجلس دولت جام جهانی روسیه تیم ملی ایران مسجد بازدید روحانی از توچال شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خیرین مدرسه ساز مدارس فرسوده آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی