Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:48:14 GMT

عزت اللهی باز هم تاثیرگذار شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۹۰۴۶

به گزارش ایلنا عزت اللهی که در بازی اولش برابر اسپانیا موفق به گلزنی شد، نتوانست خیلی خوشحالی کند و با پرچم کمک داور همه چیز را نقش بر آب دید. سعید که یکی از بهترین های ایران در این تورنمنت بود در بازی برابر پرتغال هم تاثیرگذار بود اما در دقایق مختلف بازی شرایط متفاوتی هم داشت.

او که در ابتدای بازی درگیری عجیبی با بیرانوند داشت، در ادامه کمی نامتمرکز بازی کرد اما رفته رفته به خودش آمد و همان بازی همیشگی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیمه دوم نقطه عطف ماجرا بود. وقتی که علی رغم جریان بازی، حمله پرتغالی ها با بازبینی سیستم VAR پنالتی تشخیص داده شد تا بار دیگر پای سعید در میان باشد.

در کل باید به عملکرد او در این دو مسابقه نمره قبولی داد اما شرایط سینوسی او در دو بازی اخیر را هم نمی توان انکار کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی سعید عزت اللهی جام جهانی 2018 ایران پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که به‌خاطر شکست سنگین روز گذشته صنعت نفت آبادان از قعر جدول لیگ برتر یک پله بالا آمد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت، امروز در بازی خانگی برابر تراکتور تبریز سعی در کسب پیروزی و نزدیک کردن فاصله امتیازی با فولاد و استقلال خوزستان دارد.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه نساجی مازندران را در دیدار مقابل تراکتور تشکیل می‌دهند.

نساجی مازندران در مسابقه امروز مقابل تراکتور محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی را به علت آسیب دیدگی و وحید محمدزاده، صابر حردانی و محمدرضا آزادی را به علت چهار اخطاره بودن و محرومیت در فهرست نفراتش ندارد تا جابه‌جایی زیادی در ترکیب این تیم برابر تراکتور به وجود بیاید.

نساجی مازندران که هفته گذشته توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان از سپاهان بگیرد، امید زیادی دارد در مسابقه با تراکتور هم موفق کار کند و برابر تیمی که پاکو خمس را در اختیار ندارد، به برتری برسد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز می‌شود که علی صفایی قضاوت آن را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)