Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس به مدت سه روز، از پنجم تیرماه آغاز و تا روز پنجشنبه هفتم تیر ماه ادامه خواهد داشت.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هدف اصلی برگزاری این گردهمایی، تبیین رویکرد جدید معاونت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این گردهمایی علاوه بر معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور و مدیران حوزه های مختلف این معاونت، استاتید صاحب نظر در حوزه های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.     در طول  برگزاری این گرهمایی، دوره ها و جلسات تخصصی با حضور این اساتید در مواردی چون کسب و کارهای جدید، توسعه برند، گردشگری، اقتصاد هنر، صنایع خلاق، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها و موضوعات مرتبط برگزار خواهد شد.     همچنین بازدید از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد ارس از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این نشست برگزار می شود.     گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به صورت ادواری در مناطق آزاد کشور برگزار می شود و نشست پیشین در اواخر سال 96 به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار شده بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی فرهنگی و گردشگری گردشگری مناطق آزاد سازمان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دوره از جایزه ملی تعالی گردشگری با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌ گذاشتن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. تمام بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند