Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم اشرفی، معاون پژوهش مدارس علمیه بانوان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: ساعت 10 فردا چهارشنبه 6 تیرماه جلسه دفاعیه یکی از طلاب سطح 3 شهرستان بندر امام خمینی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استادانی از قم برگزار می‌شود.

وی گفت: جمیله شریفی، در این جلسه از دفاعیه خود با عنوان «بررسی تطبیقی آیه 3سوره نساء از نگاه مفسران فریقین» دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش مدارس علمیه بانوان خوزستان اظهار کرد: حجت‌الاسلام فاضل حسامی، راهنمایی این پایان‌نامه را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان معارف پایان نامه حوزه های علمیه بندرامام خمینی پژوهش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر مدرسه علمیه خان شیراز و نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مدرسه علمیه خان شیراز ضمن برشمردن فضیلت‌های آن امام همام در سخنانی به شکرگزاری از نعمات الهی اشاره کرد و افزود: همه نعمت‌ها و بلا‌هایی که برای بشر رخ می‌دهد همه آزمایش و آزمون الهی است.
آیت اله ملک حسینی با بیان اینکه آزمایش انسان با ثروت و قدرت و گنج‌هایی که خدا به اوعطا کرده سخت‌تر است تا آزمایش شدن با فقر و تنگ دستی است گفت: شکر گزاری داده‌های خدا تنها زبانی نیست بلکه انفاق در راه خدا و دستگیری از مستمندان شرط سربلند شدن از این آزمون است.
وی گفت: هیچ راحتی و سختی برای انسان رخ نمی‌دهد مگر اینکه بستری برای آزمون الهی در مسیر آن نهاده شده باشد.
مدیر مدرسه علمیه خان شیراز افزود: هرچه برای مومن رخ دهد چه خوب و چه بد، خیر است و او را در مسیر رشد قرار می‌گیرد چرا که خدا انسان مومن را دوست دارد و گواه این ادعا این است که اولیا و انبیا بیشترین بلایا و آسیب را متحمل شدند.

دیگر خبرها

  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی