Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهربانو امانی -رییس کمیته ایمن سازی حمل و نقل در جریان بررسی طرح ساماندهی سرویس مدارس اظهار داشت: اگر صد ها بار این موضوع ایمنی حمل و نقل سرویس های مدارس زیر و زبر کنیم باز جای کار دارد و اگر خلایی وجود داشته باشد در قوانین مجلس، مصوبات شورا و مصوبه هیات وزیران باید اصلاح شود.

 

شهربانو امانی افزود: بر اساس قانون به کار گیری خودروهای متفرقه در سرویس مدارس ممنوع است اما در بسیاری از مدارس وجود دارند که با پیمانکاران قرارداد می بندند و پیمانکاران نیز با خودروهای شخصی که تحت نظارت شهرداری نیستند قرار داد می بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته ایمن سازی حمل و نقل در ادامه اظهار داشت: بر اساس ماده 17 ، آموزش و پرورش ، انجمن اولیا و شهرداری باید در این بخش اعمال نظارت و فعالیت کنند و این بخش به قدری مهم است که شورایاری نیز باید ورود کنند. در چنین شرایطی قرارداد بستن با خودروهای خارج از نظارت شهرداری چه تباعاتی خواهد دشات؟ خانواده باید بداند دانش آموزش کجاست ، مدرسه باید بداند و اینها همه موضوع سرویس مدارس و ایمنی آن را حساس تر می کند.

 

وی ادامه داد: نزدیک 13 میلیارد برای فرهنگ سازی بودجه دادیم اما در خصوص چنین اقدامات مهمی کاری نکردیم این در حالی است که ما دغدغه آینده سازان کشور را داریم و باید گفت سرویس های نا ایمن آسیب زا است .

 

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد