Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@14:28:39 GMT

نگاهی اجمالی به تقابل دانمارک و فرانسه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۷۹۶۱۲

نگاهی اجمالی به تقابل دانمارک و فرانسه

خبرگزاری میزان- تیم های دانمارک و فرانسه امشب آخرین بازی از مرحله گروهی خود را در برابر هم بازی خواهند کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دانمارک به قصد کسب سه امتیاز بازی به مصاف فرانسه‌ای می‌رود که پیش از این صعود خود را حتمی کرده است. دانمارک‌ها نیاز به پیروزی دارند و امیدوارند در بازی دیگر این گروه استرالیا در برابر پرو از پیش حذف شده به پیروزی نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانمارک‌ها در بازی دوم گروهی خود در برابر استرالیا به کسب تساوی ۱-۱ رضایت دادند. زننده گل این تیم کریستیان اریکسون بود این بازیکن تاتنهام عضو خلاق دانمارک در مقابل فرانسوی‌ها خواهد بود. این بازیکن در ۸۰ حضور خود در تیم ملی کشورش ۲۳ گل به ثمر رسانده است.
دانمارک بایستی خط دفاعی خود را در مقابل خط حمله فرانسه به خوبی منسجم کند. مدافع چلسی اندراس کریستینسن که در دو بازی پیشین یکی از سه مدافع خط دفاع دانمارک بوده است به نظر می‌رسد که با نمایش فوق العاده خود در بازی امشب می‌تواند تیم دانمارک را برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۲ به مرحله حذفی برساند.
ترکیب احتمالی تیم دانمارک: شمایکل، دالسگارد، کجائر، کریستنسن، سترایگر لارسن، شونه، دلانی، برایت وایت، اریکسن، سیستو، یورگنسن.

فرانسه که جای خود را در بین ۱۶ تیم قطعی کرده است برای صدر نشینی در گروه نیاز به کسب حداقل امتیاز این بازی دارد. دیدیه دشامپ بعد از پیروزی‌های نزدیک برابر استرالیا و پرو و کسب امتیازات لازم به نظر می‌رسد که در بازی امشب به بازیکنان کلیدی خود استراحت بدهد.
احتمالا اولیور گیروید در بازی امشب در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت و وظیفه رهبری حملات تیم فرانسه را برعهده خواهد داشت. این مهاجم تیم چلسی با نمایش چشم گیر خود باید ارتباط خوبی با هافبک‌ها برقرار کرده تا بتواند جابجایی توپ را به خوبی مدیریت کند.
از آنجایی که پائول پوگبا و کیلیان ام ب. په احتمالا در بازی امشب استراحت خواهند کرد فرصت برای ستیون انزوتسکی و نابیل فکیر پیش خواهد آمد که توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. آن‌ها به دنبال تاثیر گذاری بر روی دشامپ برای بازی‌های آینده تیم فرانسه خواهند بود.
ترکیب احتمالی تیم فرانسه: لوریس، سیدیبه، وارانه، اومتی تی، مندی، زونتزی، تولیسو، لمار، فکیر، گریزمان، گیروید.
این بازی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه لوژنیکی انجام می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی 2018 روسیه دانمارک فرانسه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی پس از شکست ۲-۰ مقابل بایر لورکوزن، برای رسیدن به دومین فینال متوالی در لیگ اروپا کار بسیار سختی دارد، چرا که تیم ژابی آلونسو با بغل پای فلورین ویرتز و شوت آتشین رابرت آندریش به فینال نزدیک شده است. دنیله ده‌روسی در صحبت‌هایش پس از پایان بازی، از شکست امشب تیمش ابراز ناراحتی و از عملکرد لورکوزن تمجید کرد.

شکست ۲-۰؟
ما مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم. هر بار که آنها پیش بیفتند کار برای حریف سخت می‌شود و امشب آن اتفاق رخ داد. ما بعد از گل خیلی هجومی‌تر شدیم و سعی کردیم به بازی برگردیم، چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم اما برای رسیدن به گل کافی نبود.

اشتباه کارسدروپ روی گل اول؟
در بازی‌های گذشته هر موقع ما گل زده‌ایم در ادامه هم بازی به نفع ما پیش رفته اما امشب با آن اشتباه کار برای ما سخت شد. بازیکن را نباید سرزنش کرد چون این فوتبال است و پیش می‌آید. از اینکه بدشانس بودیم و روی چنین حادثه‌ای گل خوردیم ناراحتم.

عملکرد حریف؟
آنها از ما بهتر بودند. چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است، آنها بوندسلیگا را بردند و نه‌تنها کیفیت فنی بالایی دارند، بلکه از قدرت بدنی و استقامت بالایی هم برخوردارند.

چند موقعیت خوب که از دست دادید؟
این فوتبال است. شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. ممکن است در بازی برگشت توپ‌های آنها به تیر برخورد کند و ما گل بزنیم.

بازی برگشت؟
ما هنوز امید داریم. اگر آنها می‌توانند در خانه ما ۲ گل بزنند پس ما هم می‌توانیم. ما در یک هفته زمانی که داریم برای همه چیز را بررسی می‌کنیم که با بهترین فرم مقابل آنها قرار بگیریم.

دیگر خبرها

  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم