Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: در سال‌های گذشته دیدیم که در تیم ملی اسم‌ها بازی نمی‎کنند و ما در تراکتورسازی هم همین موضوع را الگو قرار دادیم.

عباس الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: جان توشاک بامداد امروز(سه شنبه) وارد ایران شد و قرار است همین امروز هم جلسه معارفه او در تبریز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هواداران تراکتورسازی در بدو ورود استقبال خوبی از توشاک انجام دادند که جا دارد از آنها تشکر کنم. هواداران تراکتورسازی واقعاً قابل احترام و ستایش هستند که آن وقت شب به فرودگاه رفتند تا از سرمربی جدیدشان استقبال کنند.

وی با اشاره به نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تصریح کرد: تیم ملی عملکرد خوبی در جام جهانی داشت که جا دارد به همه اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال خسته نباشید بگویم. کارلوس کی‌روش یک تیم خوب را روانه مسابقات جام جهانی کرد.   سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته دیدیم که در تیم ملی اسم‌ها بازی نمی‎کنند. ما در تراکتورسازی هم همین سیاست را داریم. الگوی تراکتورسازی هم امسال تیم ملی خواهد بود. ما اسم‎ها را کنار گذاشتیم تا یک‌دست بشویم و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی الیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات

علی امیریان در تور برنزی جهانی امارات به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.  

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی سطح برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و نماینده‌های ایران نیز به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

علی امیریان دونده ایران در ماده ۸۰۰ متر موفق شد، زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبور کند و  مدال طلا را به دست بیاورد.

امیریان با ثبت زمان ۱:۴۷.۷۴ دقیقه ضمن ارتقا رکورد شخصی خود، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به دست آورد و به مدال طلا رسید.  

پیش از این حمیده اسماعیل‌نژاد هم در دوی ۱۰۰ متر زنان به مدال برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال