Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گفتنی ها از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال و کنار رفتن از جام جهانی روسیه کم نیست. بعد از این بازی تحلیل ها و گزارش های مختلفی منتشر و به ارزیابی عملکرد شاگردان کارلوس کی روش در این مسابقه پرداخته شد. شاید بتوان گفت بیشتر این تحلیل ها پیرامون کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که تا قبل از بازی با ایران و در دو مسابقه، ۴ گل به ثمر رسانده بود ولی تدابیر کی روش و تلاش ملی پوشان کشورمان، جلوی روند گلزنی های این بازیکن را گرفت؛ بخصوص مهار ضربه پنالتی رونالدو توسط بیرانوند.

سایت معتبر «فور فور تو» انگلیس بعد از این مسابقه نمرات بازیکنان دو تیم را منتشر کرد و نکته جالب اینجاست که این سایت به رونالدو کمترین نمره را داده  و نوشته است: «رونالدو فقط یک موقعیت زودهنگام به دست آورد. او فقط دوبار لمس توپ در محوطه جریمه ایران داشت و نتوانست در نیمه نخست تاثیری داشته باشد.»

  در بین بازیکنان ایران مهدی طارمی، امید ابراهیمی و وحید امیری با نمره ۷.۵ (از ۱۰) بالاترین نمره را گرفته اند. در مجموع هم پپه مدافع سرشناس پرتغال بیشترین نمره را (۸.۵) از آن خود کرده است.

ایران
علیرضا بیرانوند ۷
احسان حاج صفی ۶.۵
مرتضی پورعلی گنجی ۶.۵
مجید حسینی ۷
رامین رضاییان ۶
وحید امیری ۷.۵
امید ابراهیمی ۷.۵
سعید عزت اللهی ۷
علیرضا جهانبخش ۷
مهدی طارمی ۷.۵
سردار آزمون ۶.۵
میلاد محمدی ۶.۵
سامان قدوس ۶
کریم انصاریفرد ۶.۵

پرتغال
پاتریسیو ۶.۵
گئریرو ۷
فونته ۵.۵
پپه ۸.۵
سردیک ۶.۵
ژائو ماریو ۷
 سیلوا ۶.۵
ویلیام ۶.۵
کوئارشما ۸
رونالدو ۵
آندره سیلوا ۶

این سایت به بازیکنان تعویضی پرتغال نمره ای نداده است.

کد خبر 4331578 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی 2018 روسیه کریستیانو رونالدو جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال والیبال تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال مراکش لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم