Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:10:14 GMT

حال و هوای کتابخانه ها در آستانه کنکور - همدان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۰۵۱۹

حال و هوای کتابخانه ها در آستانه کنکور - همدان

در فاصله سه روز مانده به برگزاری کنکور سراسری سال ۹۷ داوطلبان در کتابخانه ها به به مرور درسها و جزوات خود مشغول هستند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح سه‌شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر اظهار کرد: بسیار خوشحال و مسرورم که در هفته بزرگداشت مقام معلم از این اجتماع نورانی مراتب قدردانی از جامعه بزرگ فرهنگیان تقدیر و از زحمات ارزشمند و ایثارگری همکاران در صف و ستاد تشکر می‌نمایم.

وی بیان داشت: امروز ما قدردان همه معلمان ایران اسلامی هستیم که به یقین با وجود آنان هر پیشرفتی که در کشور است، حاصل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با کسب اجازه از معلمین خود که در همایش حضور داشتند گفت: از معلمان خودم که در جلسه حضور دارند جهت صحبت اجازه می‌گیرم و از همه آن‌ها که با دلسوزی به من آموزش دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به دیدار ١٢ اردیبهشت ماه خود و معلمان با مقام معظم رهبری بیان کرد: کاش همه مثل ولی امر مسلمین قدر آموزش و پرورش را می‌دانستند چرا که ایشان با تولید کننده خواندن آموزش و پرورش خط بطلانی بر نگرش‌ها و دیدگاه‌های مصرفی نسبت به آن کشیدند و فرمودند نظام تعلیم و تربیت تنها دستگاه تولید کننده است و همه دستگاه‌ها از تولید منابع انسانی و دسترنج معلم بهره می‌گیرند.

موحدی ادامه داد: اگر همه قدر معلم را اینگونه می‌دانستند آن روز، روز اوج عظمت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه گفتمان ما در استان بوشهر ایجاد و تقویت نگاه ویژه نسبت به آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: گفتمان ما در استان ایجاد این نگاه است که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش باید باشد؛ و ما بر این موضوع اصرار ورزیدیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حمایت‌ها و نگاه ویژه استاندار به آموزش و پرورش گفت: روزهای پایانی سال گذشته استاندار بوشهر سال را سال آموزش و پرورش نام نهادند تا همه ظرفیت‌ها را به سمت آموزش و پرورش هدایت کنند.

موحدی افزود: در راستای این توجه ٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد به صورت صد در صدی به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وی با برشمردن اقدامات آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت مردمی آیت الله رئیسی بیان کرد: در حوزه افزایش سرانه ورزشی ۵٠ زمین چمن مصنوعی و ٣٠ کلاس درس تربیت بدنی کار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین تصریح کرد: قریب به ٧٠ هکتار از زمین‌ها و فضای آموزشی از بنیاد مستضعفان بعد از ۴٠ سال به آموزش و پرورش انتقال مالکیت پیدا کرد.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز رتبه کنکور اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در بین ۳۲ اداره کل، رتبه١٣ کشوری است.

موحدی خاطرنشان کرد: در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، آموزش و پرورش استان رتبه ۶ کشوری را کسب کرد که این رتبه و همه اقدامات انجام شده همه و همه حاصل و مرهون کار و زحمات فرهنگیان استان است.

کد خبر 6099326

دیگر خبرها

  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • (تصویر) تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت