Web Analytics Made Easy - Statcounter

"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در گفت وگو با "تنا" از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب مردمی بحرین و شکنجه‌هایی که علیه زندانیان سیاسی در بحرین صورت می گیرد خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: گروه‌های مقاومت بحرینی حاضر در برلین پایتخت آلمان به مناسبت روز جهانی همبستگی با قربانیان شکنجه این نمایشگاه عکس را برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه که در یکی از خیابان‌های اصلی برلین پایتخت آلمان برپا شده تصاویری از زندانیان سیاسی و مردم انقلابی بحرین که توسط رژیم آل خلیفه در زندان‌های این کشور شکنجه شده اند به نمایش درآمده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بلا نسبت!

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

گفتم: اسب‌های درشکه وقتی به سربالایی می‌رسند و توان حرکت ندارند و در همان حال، شلاق درشکه‌چی هم بر پشتشان فرود می‌آید، از سر عصبانیت همدیگر را گاز می‌گیرند!

گفت: بیشترین عصبانیت آنها از افشای ماهیت پلیدشان است که همه مظلوم‌نمایی‌های چند قرن گذشته را بر باد داده و چهره واقعی این جرثومه‌های فساد و تباهی را به همه مردم دنیا نشان داده است.

گفتم: چه کسی باور می‌کرد «‌دروغ هولوکاست» برملا شود، پرده از جنایات صهیونیست‌ها برداشته شود و مردم در سراسر دنیا و حتی در آمریکا و اروپا علیه جنایات این فرقه خبیث به خیابان‌ها بریزند و محو رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند؟

گفت: حالا سردمداران رژیم صهیونیستی علیه یکدیگر چه می‌گویند؟!

گفتم: خودشان هم نمی‌دانند! دور از جان و بلانسبت همه حیوانات‌... می‌گویند خر و گاو با هم دعوایشان شده بود، الاغ روی دیوار نوشت؛ گاو خر است!

دیگر خبرها

  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند