Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه ائمه اطهار در جامعه اسلامی از برنامه ریزی فرهنگی و مردمی بودن مناسبت ها گفت.

حجت الاسلام قربانپور افزود : فقط نباید به سوگواری ها اکتفا کنیم و یکی از وظایف مهم دستگاههای فرهنگی ، معرفی جایگاه امامان و حرکت هدف آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت : ما در قبال ائمه اطهار تعهد دینی داریم و هیئت های مذهبی - سخنرانان و مداحان نقش موثری در این زمینه دارند.
حجت الاسلام قربان پور، سالروز شهادت امام جعفر صادق را هم یادآور شد و افزود  : این مراسم باید با عظمت و شکوه خاص برگزار شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مناسبت مذهبی ساماندهی فرهنگی شئون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد