Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:56:09 GMT

مترجم برانکو تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۰۹۵۶

مترجم برانکو تمدید کرد

مترجم برانکو که امروز قرارداداش را تمدید کرد به احتمال زیاد این تیم را در اردوی کرواسی همراهی نخواهد کرد. ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو امروز (سه‌شنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد تا به مدت یک فصل دیگر سرمربی این تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که او با مشکل صدور ویزای کرواسی مواجه شده و به این خاطر احتمالا نتواند همراه با پرسپولیس به این کشور برود.

نیک‌سیرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود