Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@00:06:05 GMT

نمایشگاه جشنواره ی جابر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۱۰۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: جشنواره ی جابر پویایی، شادابی، خلاقیت و تعمیق یادگیری را دنبال می کند و تدریس مبتنی بر پژوهش را جایگزین آموزش های معمولی و برنامه ی درسی زائد می کندکه امیدواریم محدود به جشنواره نشود زیرا با دست ورزی مفاهیم علمی در ذهن ماندگار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم دکتر حکیم زاده از نتایج جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: در جشنواره ی جابر اصل بر همکاری و مشارکت است نه رقابت و خوشبختانه استقبال از این طرح سالانه افزایش نشان می دهد.
آقای پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: توسعه و نهادینه کردن پژوهش در کنار درس پژوهی و فراهم سازی بستر تحقیق و پژوهش برای دانش آموزان هدف جشنواره ی جابر است و فرصتی برای دانش آموزان ابتدایی است که به کسب دانش و مهارت و نگرش دست یابند.
آقای نانکلی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیزگفت: امسال در مرحله ی آموزشگاهی طرح جابر ۸۴ هزار و۷۶۰ دانش آموز با ۲۶ هزار و۱۵۱ پروژه به صورت گروهی و فردی شرکت کردند.
او افزود: در مرحله ی منطقه ای۶ هزار و ۵۲ طرح وارد شد و ۹۳ پروژه از ۲۱۱ دانش آموز به مرحله ی استانی رسید که ۶ پروژه از بین اینها به مرحله ی کشوری که مرداد برگزار می شود ارسال می شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان آموزش و پرورش پور داود طرح جابر جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی