Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 بهرام پارسایی در تذکری شفاهی به همه ارکان نظام در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در زمینه بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی باید بگویم که کاهش حدود ۱۰۰ درصدی ارزش پول ملی که تبعات آن کاهش قدرت خرید مردم و حقوق بگیران است، مشکلات جدی را ایجاد می‌کند. بنده نه به عنوان نماینده مردم بلکه از سوی فراکسیون امید آقای روحانی را دعوت می کنم که در صحن علنی مجلس به مردم و نمایندگان توضیح دهند که چه اندازه اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا کسانی هستند که کارشکنی می‌کنند و اگر کسانی وجود دارند چه کسانی هستند؟

وی در ادامه بیان کرد:‌ یا باید مسئولیت وضع موجود را آقای رئیس جمهور بپذیرد و یا اینکه اگر حقایقی وجود دارد باید با مردم در میان بگذارد. به مخالفان برجام که همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر دولت می شکنند یادآوری می‌کنم تا زمانی  که برجام بود ارزش سکه و ارزش ارز با ثبات بود. عهدشکنان برجام با خروج از برجام باعث ایجاد تورم شدند و شما نیز با همراهی کردن آنها و پارچه نویسی در صحن مجلس بر خلاف آیین‌نامه مجلس به افزایش قیمت ارز دامن زدید.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: شما باید در این زمینه پاسخگو باشید. مجلس، دولت و همه ارکان نظام در بی ثباتی به وجود آمده مقصرند و باید پاسخگو باشند. باید از تیم غرور آفرین تیم ملی فوتبال یاد گرفت که به خاطر منافع ملی و غرور ملی از جان مایه گذاشتند و مردم شکست‌ آنها را پیروزی دیدند. امروز این احساس در مردم وجود ندارد که ما کارگزاران نظام دغدغه منافع ملی و نان و معیشت مردم را داریم.

پارسایی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: از ریل خارج نشوید. مجلس برگ سفید امضا به هیچ وزیری نداد. حل مشکلات معیشتی جامعه فرهنگی باید در اولویت کار  این وزارت خانه باشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: نوسانات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان