Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  یاری مدیر اجرایی پروژه بین المللی ترسیب کربن در خراسان جنوبی گفت: طرح مطالعاتی پروژه بین المللی ترسیب کربن اکنون در سطح یک میلیون و 255 هزار و 340 هکتار از اراضی 9 شهرستان استان در حال انجام است.


وی افزود : بعد از اتمام مطالعات اولیه طرح یاد شده، 142 روستای استان تحت پوشش قرار می گیرد که در فاز نخست این پروژه در 60 روستا اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاری بیان کرد: در فاز نخست طرح بین المللی ترسیب کربن در شهرستان های سربیشه و خوسف اجرا شد و هدف اصلی از اجرای این پروژه، ارتقای توانمندی جوامع محلی برای احیا، مدیریت، توسعه و بهره برداری پایدار از منابع طبیعی و نیز توسعه روستایی است.

مدیر اجرایی پروژه بین المللی ترسیب کربن در خراسان جنوبی اظهار داشت: علاوه بر خراسان جنوبی هم اکنون پروژه بین المللی ترسیب کربن در (13 پایلوت اجرایی ) 11 استان و یک منطقه، 101 روستا به مساحت یک میلیون و 525 هزار و 220 هکتار در حال اجراست.

وی یادآور شد: در این پروژه محور و مبنای فعالیتها بر جوامع روستایی متمرکز شده و راهبرد اجرایی آن بر رعایت سه اصل تاثیرگذار بر احیا و مدیریت مشارکتی منابع طبیعی یعنی نیازهای توسعه ای، مسائل زیست محیطی و مسائل اجتماعی اقتصادی استوار است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند