Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@02:38:25 GMT

نمرات باورنکردنی بازی ایران و پرتغال

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۲۱۴۳

گفتنی‌ها از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال و کنار رفتن از جام جهانی روسیه کم نیست. بعد از این بازی تحلیل‌ها و گزارش‌های مختلفی منتشر و به ارزیابی عملکرد شاگردان کارلوس کی روش در این مسابقه پرداخته شد. شاید بتوان گفت: بیشتر این تحلیل‌ها پیرامون کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی بود. بازیکنی که تا قبل از بازی با ایران و در دو مسابقه، ۴ گل به ثمر رسانده بود، ولی تدابیر کی روش و تلاش ملی پوشان کشورمان، جلوی روند گلزنی‌های این بازیکن را گرفت؛ بخصوص مهار ضربه پنالتی رونالدو توسط بیرانوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت معتبر «فور فور تو» انگلیس بعد از این مسابقه نمرات بازیکنان دو تیم را منتشر کرد و نکته جالب اینجاست که این سایت به رونالدو کمترین نمره را داده و نوشته است: «رونالدو فقط یک موقعیت زودهنگام به دست آورد. او فقط دوبار لمس توپ در محوطه جریمه ایران داشت و نتوانست در نیمه نخست تاثیری داشته باشد.»

در بین بازیکنان ایران مهدی طارمی، امید ابراهیمی و وحید امیری با نمره ۷.۵ (از ۱۰) بالاترین نمره را گرفته اند. در مجموع هم پپه مدافع سرشناس پرتغال بیشترین نمره را (۸.۵) از آن خود کرده است.

ایران
علیرضا بیرانوند ۷
احسان حاج صفی ۶.۵
مرتضی پورعلی گنجی ۶.۵
مجید حسینی ۷
رامین رضاییان ۶
وحید امیری ۷.۵
امید ابراهیمی ۷.۵
سعید عزت اللهی ۷
علیرضا جهانبخش ۷
مهدی طارمی ۷.۵
سردار آزمون ۶.۵
میلاد محمدی ۶.۵
سامان قدوس ۶
کریم انصاریفرد ۶.۵

پرتغال
پاتریسیو ۶.۵
گئریرو ۷
فونته ۵.۵
پپه ۸.۵
سردیک ۶.۵
ژائو ماریو ۷
سیلوا ۶.۵
ویلیام ۶.۵
کوئارشما ۸
رونالدو ۵
آندره سیلوا ۶

این سایت به بازیکنان تعویضی پرتغال نمره‌ای نداده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به اینکه در فوتبال ایران چه نکاتی باید رعایت شود تا کیفیت مسابقات بالاتر برود، گفت: «در فوتبال ایران نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد و مهم‌ترین آن مربوط به وقت تلف کردن زیاد است. در بازی‌ها می‌بینیم که اعتراض به داور، به حاشیه‌های بیرون زمین، لیزر انداختن از سوی تماشاگران، پرتاب اشیایی مختلف به زمین و اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین می‌اندازند و خودشان را مصدوم نشان می‌دهند، اتفاق می‌افتد و این اصلا برای فوتبال خوب نیست.»

غیر از اوسمار بسیاری از مربیان خارجی که وارد فوتبال ایران شده‌اند بارها به نکاتی در مورد وقت تلف کردن در فوتبال ایران اشاره کرده‌اند اما این معضل همچنان حتی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، لیگ برتر هم دیده می‌شود و باعث شده کیفی‌ و سرعت مسابقات پایین بیاید.

عجیب اینکه در آنالیز بازی‌های لیگ برتر بارها اعلام شده که زمان مفید هر مسابقه بعضا اعداد عجیب و تاسف‌آوری است که نشان می‌دهد بیشتر از اینکه توپ در جریان مسابقه باشد بنا به دلایل مختلف از جمله مصدومیت، درگیری‌های داخل و بیرون زمین، اعتراض به داوری و ... بازی از جریان می‌افتد و در نهایت زمان مفید بازی تفاوت چشم‌گیری با استانداردهای جهانی در فوتبال سطح اول دنیا دارد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی