Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور (جام شهدای مدافع حرم) با رقابت وزنه برداران دسته 94 در دو گروه (AوB) پیگیری شد.

دومین روز از مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت 16:00 امروز (سه شنبه 5تیرماه) با رقابت وزنه برداران اوزان 94 کیلوگرم رده های سنی جوانان و بزرگسالان در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دسته 94 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و جوانان 17 شرکت کننده حضور داشتند که در نهایت سهراب مرادی از تیم بیمه رازی با مجموع 430 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

او در حرکت یکضرب وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد، در حرکت دوضرب موفق به ثبت وزنه 240کیلوگرم شد و با مجموع 430 کیلوگرم مقام اول هفته نخست لیگ برتر را به دست آورد.او همچنین موفق شد با ثبت این رکورد به میزان 2 کیلو گرم رکورد حرکت یکضرب، هفت کیلوگرم حرکت دوضرب و سیزده کیلوگرم رکورد مجموع جهان را به صورت غیر رسمی تغییر دهد.

البته با توجه به اینکه مسابقات لیگ ایران تحت نظارت فدراسیون جهانی برگزار نمی شود این رکورد مرادی نمی تواند جنبه رسمی داشته باشد.

یکی از نکات عجیب این مسابقات این بود که کیانوش رستمی در حرکت دو ضرب نتوانست سه بار وزنه های 225 و 227 کیلوگرم را بالای سر ببرد تا به صورت ناباورانه از گردونه مسابقات کنار برود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان رقابت لیگ برتر مسابقات لیگ برتر وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری