Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@22:13:02 GMT

همایش نه به اعتیاد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۲۶۳۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان شمالی به مناسبت روز مبارزه با مواد مخدر و با هدف حساس کردن دانش آموزان به مضرات مصرف مواد مخدر و قدرت نه گفتن به آن، همایش نه به اعتیاد در بجنورد برگزار شد.

این برنامه در قالب طرح اوقات فراغت و با حضور پر شور دانش آموزان برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی بجنورد مواد مخدر نه به اعتیاد دانش آموزان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همایش یک روزه دانش‌افزایی اصول اولیه حیات بخشی ویژه منجیان غریق آذربایجان‌غربی   با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دبیر هیأت غریق نجات آذربایجان‌غربی، مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور و مدیر استخر شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی شهرداری برگزار شد.

در این همایش مطالب ویژه در خصوص اصول اولیه حیات بخشی برای آقایان و بانوان با تدریس جناب آقای دکتر لشکری مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در روز جمعه با ارائه گواهینامه برگزار شد.

طی برگزاری این همایش دبیر هیئت غریق نجات آذربایجان غربی، استخر شهرداری ارومیه را به عنوان یکی از قانونمندترین در میان سایر استخرهای استان معرفی کرد و همچنین رعایت اصول بهداشتی را یکی دیگر از ویژگی‌های این استخر شمرد.

در پایان این همایش از محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به واسطه عملکرد استخر شهرداری در بین استخرهای استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه