Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:30:20 GMT

آتش سوزی چهار واحد تجاری در رودسر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۲۷۸۷

آتش سوزی چهار واحد تجاری در رودسر

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر امروز گفت : چهار  مغازه در خیابان شهید مهدی قاسمی این شهر طعمه حریق شد.

صابر افزود :  10 آتش نشان با استفاده از 5 خودروی اطفای حریق بعد از یک ساعت آتش را مهار و از سرایت آن به واحدهای دیگر پیشگیری کردند.

وی با بیان اینکه در آتش سوزی چهار واحد تجاری در شهر رودسر به کسی آسیب جانی نرسید گفت : علت و میزان خسارت مالی این حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برنا واحد رودسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو‌ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کار‌های رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان