Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@00:37:45 GMT

بازگشایی نماد «های‌وب» از فردا چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۲۹۲۶

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با فارس، پیرامون آخرین اقدام‌ صورت گرفته در مورد رفع ابهام ناشر داده‌گستر عصر نوین گفت‌: فرایند تکمیل مستندات و رفع ابهام در گزارش‌های مالی این شرکت در حالی ادامه دارد که برای حمایت از سهامداران این شرکت از فردا چهارشنبه ششم خردادماه 97 پس از پایان ساعات معاملات و براساس سازوکاری مشخص امکان بازخرید سهام از سوی بازارگردان سهامدار عمده فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مکانیزم مظنه قیمت و همچنین حجم سهام قابل بازخرید از سوی سهامدار عمده به زودی از طریق بورس تهران اعلام خواهد شد، گفت: با توجه به توقف طولانی‌مدت نماد معاملاتی «های‌وب» و لزوم رفع ابهام‌ها از صورت‌های مالی این ناشر خوش‌بختانه شورای عالی بورس تصمیم گرفت تا خارج از ساعات نقل و انتقال سهام با توافق سهامدار عمده امکان بازخرید سهام برای سهامداران فراهم باشد.

محمدی گفت:‌ با توجه به باقی ماندن ابهام‌ها همچنان نماد معاملاتی «های‌وب» در ساعات رسمی معاملات متوقف باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان بورس در عین حال از سازوکار عرضه گواهی‌های ارزی در بورس تهران و تهیه دستورالعمل‌های مورد نیاز برای آن خبر داد و گفت: با توجه به ساختارهای موجوددر بازار سرمایه امکان انجام معاملات توافقی گواهی ارزی در بورس تهران ظرف مدت یک هفته فراهم خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۶۰.۵۵ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۶۷.۳۴۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۶,۲۲۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۴۵۴.۷۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۲۴۲,۰۴۰.۳۶۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 744674

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار