Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی منچستریونایتد، به زودی تصمیمش در خصوص آینده اش را رسانه ای خواهد کرد.

طرفداری - مروان فلینی که در تابستان 2013 با مبلغ 28 میلیون پوند از اورتون راهی منچستریونایتد شد، پس از انقضای قراردادش با شیاطین سرخ در تاریخ 30 ژوئن در خصوص آینده اش تصمیم گیری خواهد نمود.

به گزارش Sky Sports، فلینی 30 ساله که به همراه بلژیک در جام جهانی 2018 حضور دارد، فقط 16 بار در فصل گذشته لیگ برتر به میدان رفت و اکنون به عنوان بازیکن آزاد باید در خصوص آینده اش تصمیم گیری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل انگلیس گفت:

هیچ نگرانی در خصوص قراردادم ندارم. به لحاظ ذهنی به اندازه کافی قوی هستم. به زودی خواهم گفت که در فصل آتی در کدام تیم بازی خواهم کرد. در تاریخ 1 جولای همه چیز مشخص خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

کد خبر 6087394

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا