Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توضیحاتی پیرامون نشست مشترک کمیسیون انرژی و بودجه با حضور وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، غلامرضا تاجگردون با اشاره به نشست مشترک کمیسیون بودجه و انرژی با حضور نوبخت و زنگنه گفت: این نشست دو دستور کار داشت که دستور کار نخست مسائل روز اقتصادی، درآمدهای نفتی، فروش نفت و اجلاسیه اخیر اوپک بود و دستور کار دوم وضعیت بلندمدت رابطه مالی نفت، درآمدهای نفتی، خزانه و سیستم بانکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درباره مسائل جاری روز، وزیر نفت گزارشی از نشست اخیر اوپک به نمایندگان ارائه داد، افزود: زنگنه توضیحاتی درباره وضعیت ایران در اوپک و اینکه آیا تصمیمات در این نشست منجر به کاهش تولید ایران یا افزایش قیمت نفت می‌شود ارائه داد که بر این اساس گزارش وزیر مثبت بوده و به این نقطه منجر شد که ایران در بخش فروش نفت متضرر نمی‌شود.

سیاست‌های پولی و مالی باید تقویت شود

وی با اشاره به یکی از تصمیمات اخذ شده در این جلسه ادامه داد: با توجه به شرایط مالی کشور اگر به اصلاحیه بودجه نیاز باشد اقداماتی در این راستا صورت می‌گیرد، همچنین مقرر شد درباره تحریم‌های جدید و آتی هماهنگی بین دولت و مجلس صورت گیرد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحمل فشارهایی که در حال حاضر متوجه مردم بوده سخت شده است، افزود: در حال حاضر ناگزیر هستیم که به دولت کمک کنیم چرا که دولت تحت فشار است لذا در این راستا باید سیاست‌های پولی و مالی تقویت شود تا دولت بیش از این آسیب نبیند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سعی می‌شود مشکلات فعلی جاری با تدبیر رفع شود، تصریح کرد: نشست امروز برای شناسایی مشکلات موجود کشور و کمک به دولت و همچنین صنعت نفت کشور بود تا در آینده شاهد مشکلات کمتری باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بودجه انرژی نفت اوپک مجلس شورای اسلامی ایران قیمت نفت دولت و مجلس شورای اسلامی دولت مشکلات صنعت نفت بیژن نامدار زنگنه مجلس شورای اسلامی محمدباقر نوبخت غلامرضا تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد