Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم کشورمان از هواداران تیم ملی تشکر کرد.

طرفداری- احسان حاج صفی، وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی از هوادارن تیم ملی تشکر کرد.البته مدافع کشورمان در متن خود به صورت غیر مستقیم نیز انتقاداتی کرد. وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

با تمام سختيها براي دومین بار پياپي به جام جهاني صعود کردیم؛ به جامي كه بسياري از كشورها ٢٠ سال یا بیشتر در حسرت آن مانده‌اند، صعود كرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..قرعه به نام سخت‌ترين گروه جهان برايمان رقم خورد..باز هم نااميد نشديم. سرمربي و بازيكنان همچنان با قدرت، محكم و با انگيزه پيش به سوي گروه مرگ رفتيم...در اين راه دشوار مردمي از جنس الماس ما راحمايت كردند... از سرمربي، بازيكنان و از تمام تيم...ثانيه به ثانيه انگيزه‌ها، اميدها، انرژي‌هاي مثبت بود كه بدرقه راهمان در سخت ترين گروه جهان مي‌شد..در اين ميان هم عده ای كمي از كساني كه شايد از روي ناآگاهي يا از... هرچيزي كه نگويم بهتر است برايمان جك ساختند.. نقل محفلشان بوديم كه ايران نمي‌تواند امتياز هم بگيرد ... يا در دقايق اول دروازه‌ي ايران باز خواهد شد... و باز هم نگويم بهتر است...
ما از گروه صعود نكرديم اما با غرور برگشتيم. با تمام جان دويديم. بعد از بيست سال پيروز شديم. براي اولين بار در تاريخ ايران با ٤ امتياز به وطن برگشتيم...
تمام روزنامه‌ها، تمام مردم جهان از جنگيدن بازيكنان ايران براي حفظ دروازه‌ي كشورشان در برابر قهرمانان جهان سخن مي‌گويند ...
اين بار با ٤ امتياز به خانه برگشتيم اما بار دیگر پايش بيفتد دوباره جانمان را هم مي‌دهيم براي سربلندي و پيروزي ايران؛ فقط همدلي و حمايت

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر در فولادشهر، عنوان کرد: میدان اصفهان و ذوب‌آهن همیشه سخت و چالش‌برانگیز است که الان هم بیشتر شده، زیرا کادر فنی اقای ربیعی و همکارانش هستند. با این حال محکوم به جذب امتیاز هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی اجازه هیچ فکر یا تصمیم دیگری نمی‌دهد و امیداریم بتوانیم آن را تغییر بدهیم. تمام تلاشمان را بر جذب حداکثری امتیاز انجام می‌دهیم.

مربی نساجی با بیان اینکه فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد و زیبایی آن همین است، ادامه داد: با تمام تلاش و انرژی بهترین کیفیتمان را ارائه می‌کنیم. این جدول از دیدگاه باشگاه نساجی اشتباه است و تلاش می‌کنیم آن را تغییر دهیم.

صداقت در ادامه گفت: در بازی با تراکتور ۳ بازیکن اصلی نداشتیم. برای فردا هم همینطور است و با تمام تلاشی که کردیم ۳ مصدوم و یک محروم خواهیم داشت، اما تمام فکر و تمرکزمان بر جذب امتیاز است و بازیکنان نیز همیشه توانسته‌اند جواب اعتماد ساکت الهامی را بدهند. امیدوارم فردا اتفاقات فوتبالی به نفع تیم ما باشد.

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • روز جهانی کار و کارگر
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024