Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب دو تیم آرژانتین و نیجریه برای بازی آخر دور گروهی مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم آرژانتین و نیجریه در یکی از دو بازی همزمان شب آخر دور گروهی گروه چهارم مسابقات جام جهانی 2018 در Krestovsky به مصاف هم می روند، آرژانتین در عین تعجب در این گروه در رده آخر قرار دارد و برای صعود باید نیجریه را از پیش رو بردارد که کار آسانی به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دو تیم برای این مسابقه مشخص شده است که در ترکیب تیم سمپائولی تغییراتی مشاهده می شود، از جمله تغیبر درون دروازه و همچنین حضور هیگواین در خط حمله از ابتدا:

نیجریه: اوزوهو، ایدوو، اندیدی، ایکونگ، بالوگان، موسی، ایتیبو، میکل، موزس، اومرو، ایهیناچو

آرژانتین: آرمنی، مرکادو، تالیافیکو، بانگا، دی ماریا، هیگواین، مسی، ماسکرانو، پرز، مارکوس روخو، اتامندی

 

این خبر به روز می شود...

 

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی آرژانتین نیجریه اختصاصی لیونل مسی جام جهانی 2018 روسیه گزارش زنده جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا

به گزارش ورزش سه، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ملوان در انزلی میزبان سایپا تهران است. قوهای سپید بازی مرحله گذشته خود را هم در شهر خودی برگزار کردند و حالا باید به مصاف دیگر تیم نارنجی‌پوش لیگ آزادگان یعنی سایپا بروند و از بخت خوبی برای صعود برخوردارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

در سمت مقابل سایپا تیمی است که دو فصل قبل به لیگ آزادگان سقوط کرد و این فصل هم نتوانسته شرایط مناسبی برای صعود داشته باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی با ۴۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ یک جای دارند و فاصله زیادی با چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر پیدا کرده‌اند تا به نظر امسال هم تیم نارنجی‌پوش تهرانی را لیگ برتری نبینیم.

???? مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛ جمعه 1403/02/07؛ ساعت 18:30
 ???? ورزشگاه سیروس قایقران انزلی
تیم داوری: مهرداد خسروی، هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی

ترکیب ملوان بندرانزلی
افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده