Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@13:03:23 GMT

انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در مازندران

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۴۴۱۷

انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در مازندران

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی مازندران از انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق کالا و ارز استان در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق Contraband کالا و ارز استان در۳ ماهه نخست سال خبر داد و گفت: ۱۰ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون ریالی تاکنون تشکیل و ۵۰۸ نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده استان در همین مدت را ۱۱۱ میلیارد و ۴۵۴ هزار و ۶۱۰ ریال اعلام کرد.
فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۶۹۹ هزار و ۱۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، ۶۰۰ تخته پتو، ۵۵ دستگاه کولر، ۳ هزار و ۴۱۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷ هزار و ۷۰ کیلوگرم کود و سموم شیمیایی قاچاق در همین مدت از قاچاقچیان کشف شد.
وی گفت: ۶۹ هزار قلم مواد غذایی غیربهداشتی، ۱۶۱ تن چوب و ۶۰ هزار شاخه گیاه چلم و محصولات جنگلی، ۲ هزار و ۴۹۳ قلم شیء تاریخی و ۹۶۸ کیلوگرم ماهی خاویاری و استخوانی از دیگر کالا‌های قاچاق مکشوفه بوده است.
سردار میرفیضی از کشف ۴۵ هزار و ۹۶ رشته دام صیادی و ۵۴ هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز را از دیگر موفقیت‌های این طرح‌ها برشمرد .
فرمانده انتظامی مازندران از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری و مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

2 ماه آزار زن شوهردار در اسارتگاه شرور محله

کور شدن خانم مدل توسط یک مرد در حمام +عکس

این پسر را می شناسید؟! / او قاتل فرای پارک است!+عکس

بخش‌هایی از بازار تهران امروز هم بسته ماند/تجمع در خیابان پانزده خرداد

یک مرد به خانم آرایشگرها تتوی بدن آموزش می داد /دادستان وارد عمل شد

دعوای خونین بین شادی کنندگان دیشب گیشای تهران + فیلم

پشت پرده حمله مسلحانه به فرماندار آبادان چه بود؟! + عکس

عروسمان وقتی به اتاق رفت برادرم را در وضعیت ناجوری دید!

مرد تهرانی در حمام زنش را با اره تکه تکه کرد!

آزادی پدر و نامادری کودک آزار ماهشهری با فیش حقوقی ! + عکس

فوتبالیست های تیم ملی جوانان در یک غار ناشناخته گیرافتادند! /خطر مرگ وجود دارد!

2 ماه تجاوز به زن شوهردار در اسارتگاه شرور ترسناک

پسر 14 ساله را برهنه در خرابه پیدا کردند! / 2 مرد شیطان صفت دستگیر شدند+عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents قاچاق Contraband اخبار حوادث فرمانده انتظامی قاچاق کالا و ارز باند مازندران استان حوادث مازندران اخبار مازندران عکس مرد زن جوان حوادث دختر فیلم قتل پسر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام