Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:31:08 GMT

آرژانتین با ۵ بازیکن جدید مقابل نیجریه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۴۵۳۷

خورخه سامپائولی با پنج تغییر در ترکیب آرژانتین، نفرات خود را برابر نیجریه معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که قعرنشین جدول گروه D جام جهانی روسیه است، بعد از یک تساوی و یک باخت در دو مسابقه اخیرش، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم سن پترزبورگ به قضاوت جونیت چاکر ترکیه‌ای به مصاف نیجریه می‌رود و امیدوار است با کسب پیروزی و عدم برد ایسلند مقابل کرواسی، به مرحله حذفی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانکو آرمانی، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، گابریل مرکادو، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، اور بانگا، انزو پرز، آنخل دی‌ماریا، لیونل مسی و گونسالو ایگواین بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی آرژانتین را مقابل نیجریه تشکیل می‌دهند.

 

شکست سنگین ۳ بر صفر آرژانتین مقابل کرواسی در مسابقه اخیرش موجب شده تا خورخه سامپائولی در بازی امشب ویلفرد کابایرو، ادواردو سالویو، مارکوس آکونا، ماکسیمیلیانو مسا و سرخیو آگوئرو را نیمکت‌نشین کند و به جای آنها فرانکو آرمانی، اور بانگا، انزو پرز، آنخل دی‌ماریا و ایگواین را در ترکب ابتدایی قرار دهد.

 

فرانسیس اوزوهو، لئون بالوگان، ویلیام اکونگ، کنت اومرو، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو هم نفرات منتخب گرنوت روا هستند که با توجه به برد اخیر این تیم مقابل ایسلند، هیچ تغییری در ترکیب ابتدایی به وجود نیامده است.

 

 

جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی آرژانتین تیم ملی نیجریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی آرژانتین تیم ملی نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با ازبکستان مشخص شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می‌شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس