Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند

فرمانده کل سپاه گفت: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند که ما با یک برنامه ریزی در مرحله اول برای ۴۸ هزار نفر از این کارکنان اقداماتی را انجام دادیم و ۹ هزار ۱۰۰ واحد تحویل داده شده و ۲۰ هزار ۱۵۲ واحد نیز درحال ساخت است.

به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جلسه شورای عالی مسکن که صبح امروز با حضور رییس جمهور برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: کارکنان سپاه در نقاط مرزی در حال حراست از امنیت ملس کشور و بخش بسیاری در سایت‌های موشکی و پدافندی اماده هر اقدامی هستند و تقریبا نیمی از کارکنان جوان سپاه امروز در هجرت و کملا دور از خانواده زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: مسکن برای این کارکنان علاوه بر ایجاد آرامش خاطر موجب می‌شود بخشی از بار معیشتی از دوش این عزیزان برداشته شود به همین دلیل ما به مسکن تنها به عنوان بستری برای معیشت مطمئن نگاه نمی‌کنیم بلکه وسیله‌ای است برای اینکه همرزمانم بتوانند ماموریت‌های سخت و سنگین خود را با اطمینان خاطر انجام دهند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند که ما با یک برنامه ریزی در مرحله اول برای ۴۸ هزار نفر از این کارکنان اقداماتی را انجام دادیم و ۹ هزار ۱۰۰ واحد تحویل داده شده و ۲۰ هزار ۱۵۲ واحد نیز درحال ساخت است. اما ۵۲ هزار واحد کسری داریم تا بتوانیم نیاز‌های موجود را تامین کنیم.

سرلشکر سلامی گفت: تامین مسکن برای فاقدین مسکن برای ما بسیار مهم است و ۵۰ هزار واحد مسکن سازمانی را هم پیش بینی کرده ایم. اما سود بالای بانکی و حقوق پایین کارکنان وضعیت را دشوار می‌کند. امیدورایم با همکاری دولت بتوانیم نیاز کارکنانمان را تامین کنیم.

دیگر خبرها

  • دریادار تنگسیری: اگر نفت ما را در هر جای دنیا بدزدند مقابله به مثل می‌کنیم
  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • سردار سلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند
  • معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرخس
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • چند هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند؟