Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@21:41:09 GMT

آموزش بافت مو فرانسوی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۴۶۹۳

آموزش بافت مو فرانسوی

حتما شما هم عاشق بافت مو هستید، اما بلد نیستید موهایتان را به روش‌های مختلف و شیک ببافید، حتی اگر در بافت مو مبتدی هم باشید میتوانید با این آموزش در بافت مو فرانسوی حرفه‌ای شوید. بافت مو فرانسوی جزو پرطرفدارترین مدل بافت‌ها هست که کاملا ساده و شیک است. با آموزش تصویری و مرحله به مرحله بافت مو فرانسوی با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱. موهایتان را فرق وسط یا فرق کج باز کنید، یک طرف از مو‌ها را به سه قسمت تقسیم کنید و مانند تصویر زیر قسمت جلویی مو را از روی قسمت وسطی عبور داده به طوری که قسمت جلویی و وسطی باهمدیگر جابه جا شوند.



۲- حالا نوبت قسمت عقبی مو است که با قسمت وسطی جابجا شود، یک دسته مو از جلوی سر جدا کنید و به قسمت جلوی بافت اضافه کنید سپس قسمت جلویی و وسطی مو را با هم جابجا کنید. این کار را با اضافه کردن قسمت‌های جدید مو به عقب و جلوی بافت تان و عبور دادن آن‌ها از روی هم و جابه جایی شان تا رسیدن به تقریبا بالای گوش ادامه میدهید.



۳. وقتی بافت تان را تا بالای گوش ادامه دادید پایین مو‌ها را به صورت ساده ببافید و انتهای آن را با کش ببندید. همین کار‌ها را برای طرف دیگر مو‌ها انجام دهید.



۴. بافت‌ها را مانند تصویر زیر به هم متصل کنید به این صورت که بافت ابتدا سمت چپ قسمت سمت راست سر با گیره مو محکم میشود و بافت سمت راست روی آن قرار میگیرد.



بافت موی فرانسوی شما تکمیل شد، به همین سادگی توانستید موهایتان را به صورت فرانسوی ببافید. این مدل بافت مو برای مراسم عقد و عروسی هم مناسب است.  
منبع:  نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مدل مو بافت مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود