Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با محوریت بررسی التهابات و همچنین تخلفات موجود در بازار خودرو برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در موضوع ثبت‌سفارش خودروهای خارجی پشت پرده‌ای وجود داشت و در این زمینه تخلفاتی صورت گرفته است، مباحثی در جلسه امروز مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این جلسه گزارشی درباره افرادی که نسبت به ثبت سفارشات غیرمجاز خودروهای خارجی اقدام کرده‌اند، توسط کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، کارگروه صنعت و کمیسیون صنایع با همکاری دستگاه‌های مربوطه ارائه شد.

عزیزی بر همین اساس اضافه کرد:‌در این جلسه این گزارش به استماع اعضای کمیسیون رسید و نمایندگان هم نقطه‌نظرات خود را در این بین ارائه کردند.

وی بر همین اساس افزود: نمایندگان نظرات خود را در خصوص این گزارش ارائه دادند و ابعاد زوایای آن بررسی شد که پس از اعمال اصلاحاتی بر روی برخی مواد آن به زودی به هیأت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین به موضوع هک شدن سایت ثبت سفارش خودروهای خارجی هم اشاره شد که در زمانی که این سایت بسته بود و امکان ثبت سفارش وجود نداشت، هک اتفاق افتاده است. این‌گونه عنوان شد که در آن زمان هک اتفاق افتاده است و در گزارش هم به این نکته اشاره شده است، اما باید ابعاد آن بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

عزیزی در خاتمه گفت: کلیه موارد و تخلفات صورت‌گرفته در این بخش بر اساس قوانین مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مجازات اسلامی و همچنین جرایم رایانه‌ای احصا شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد