Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیرمردی ۷۲ پس از کشتن همسرش، قصد مُثله کردن وی در حمام خانه‌اش را داشت که توسط پلیس بازداشت شد.

ساعت ۲۰ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت وقوع یک فقره قتل در خیابان مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی را اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی اولیه نشان داد مردی ۷۲ ساله با ضربات چاقو همسر ۵۳ ساله‌اش را به قتل رسانده، پس از قتل برای "مثله" کردن مقتول، جسد وی را به حمام کشانده و سعی داشته با اره جسد را مُثله کند که دختر وی به خانه مراجعت کرده و زنگ منزل را به صدا درآورده است.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود دختر مقتول پس از مراجعت به خانه با عدم پاسخگویی پدر و رفتار‌های مشکوک پدرش مواجه شده که پلیس را در جریان قرار داده بود.

در نهایت، ماموران با ورود به منزل و تفتیش خانه با جسد غرقه در خون مقتول در حمام مواجه شده بودند.

تحقیقات اولیه نشان داد مقتول با قاتل شدیدا اختلاف داشته و در آستانه طلاق بوده است.

در نهایت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده، قاتل با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پایتخت قتل تشخیص هویت جرم پدر طلاق پایتخت پدر تشخیص هویت جرم قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ نوذر نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)