Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@17:35:34 GMT

مسلمان رفت اما اصغر نیک‌سیرت تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۷۲۶۷

مسلمان رفت اما اصغر نیک‌سیرت تمدید کرد

حاشیه‌های جشن قهرمانی پرسپولیس با تصمیماتی از سوی کمیته انضباطی این باشگاه، شخص مدیرعامل و سرمربی تیم به اتمام رسید و مترجم کروات تیم پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتشار وسیع ویدئوی توهین اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو و استفاده او از کلمات نادرست که برای خوشحال کردن محسن مسلمان بر زبان اصغر نیک‌سیرت جاری شده بود، سرمربی پرسپولیس خیلی زود از این موضوع باخبر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اینکه جشن قهرمانی پرسپولیس و تصاویر آن جمعه شب در کانون توجهات بود و عده زیادی ویدئوی لایو محسن مسلمان از اینستاگرام او را تماشا می‌کردند، این فایل به سرعت ذخیره شد و بین کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی چرخید تا در باشگاه پرسپولیس همه از این اشتباه ناخودآگاه مترجم برانکو باخبر شوند. همه از جمله خود برانکو که بیش از هر چیز باور این مساله برایش دشوار بود چراکه در دوره کاری او مترجم هایی مثل رضا چلنگر همواره نزدیکترین و مورد اعتمادترین افراد او محسوب می‌شدند.

ولی گویا برانکو اتفاقات را با کنار گذاشتن مسلمان فراموش کرده است اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو سرمربی تیم پرسپولیس سه شنبه قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.

در پی اتفاقاتی که اواخر فصل گذشته رخ داد شایعاتی مبنی بر قطع همکاری این مترجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما در نهایت او صبح سه شنبه قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اصغر نیک سیرت محسن مسلمان اصغر نیک سیرت برانكو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران سرمربی پرسپولیس محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی

سخنگوی قوه قضاییه امروز پس از نماز ظهر و عصر با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی مستقیم به درخواست‌های مراجعان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این دیدار مردمی که با همراهی معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری انجام شد، به طور موردی با مراجعین گفت‌وگو و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها صادر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار