Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:50:57 GMT

خیران بابلی 14 مدرسه در دست ساخت دارند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۷۹۶۹

خیران بابلی 14 مدرسه در دست ساخت دارند

ساری - ایرنا - رییس آموزش و پرورش بابل گفت که خیران مدرسه ساز این شهرستان در حال ساخت 14 مدرسه با اعتبار 200 میلیارد ریال هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین علی نژاد معلم سه شنبه شب در همایش تجلیل ازخیران مدرسه ساز شهرستان افزود : این مدارس با پیشرفت 25 تا 75 درصد در حال ساخت و بعضی از آنها تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت که با افتتاح این مدارس یکصد کلاس درس به مساحت 10 هزار متر مربع به فضای آموزشی شهرستان اضافه می شود.
علی نژاد با اظهار این که لازم است خیران کمک های خود را به رفع سایر نیازهای آموزشی جهت دهی کنند ، تاکید کرد : در حال حاضر بسیاری از مدارس دولتی در روستاها احداث شد که به خاطر کمبود دانش آموز بدون استفاده مانده است .
وی تجهیز کارگاه آموزشی و ساخت هنرستان را از جمله نیازهای آموزش و پرورش در شرایط حاضر معرفی کرد.
بر اساس آمارهای رسمی از مجموع 530 مدرسه موجود در شهرستان بابل 230 واحد را خیران ساخته اند.
در این همایش از 20 خیر مدرسه ساز تجلیل شد.
شهرستان 530 هزار نفری بابل بیش از 74 هزار دانش آموز دارد.
7328/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش خيران مدرسه ساز بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آئین بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

باوقار زعیمی عنوان کرد: سالن چندمنظوره روستای تالار شهرستان میناب نیز با زیربنای ۷۰۴ متر مربع و با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه امروز ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد اظهارکرد: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخورار می‌شوند.

باوقار زعیمی در پایان گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت