Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۳۰ خرداد سال شصت سازمان مجاهدین خلق با اعلام خبر عزل ابوالحسن بنی‌صدر توسط مجلس شورای اسلامی، وارد فاز مسلحانه شدند و جنایات بسیاری را علیه مردم کوچه و خیابان و مسئولان جمهوری اسلامی مرتکب شدند.

یکی از جنایات منافقین به شهادت رساندن مردم کوچه و بازاری بود که ظاهری مذهبی و انقلابی داشتند و صرفاً بخاطر ظاهرشان قتل عام می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای دستگیر شده سازمان در دهه ۶۰، "مرتضی ناصح‌پور" بود که با نام مستعار علی در اردیبهشت ۱۳۵۹ وارد تشکیلات منافقین می‌شود و در شورش ۳۰ خرداد ۶۰ سرتیم یکی از واحد‌های تخریبی منافقین بوده و سپس به عضویت تیم‌ها شناسایی و نظامی منافقین در می‌آید.

بیشتر بخوانید:ترورهای زنجیره‌ای گروه مجاهدین/ پاک‌سازی درون سازمانی ! 

ناصح‌پور در دی‌ماه سال ۶۲ دستگیر شد و تا آن زمان ۲۵ عملیات جنایتکارانه را مرتکب شده بود. وی در مجموع عملیات‌هایی که دست داشته به نکاتی اعتراف می‌کند که نشان‌دهنده اوج بی رحمی اعضای این فرقه تبهکار بود.

متن زیر اعتراف وی به یکی از عملیات‌هایی است که شخصی به شهادت رسیده بدون شناسایی ترور می‌شود:

"عملیات دیگر یک خشکشویی در خیابان دامپزشکی بود که در پی همان خط پایین کشیدن عکس‌ها به آنجا رفتیم. بدون شناسایی و بدون اینکه طرف گناهی داشته باشد، فقط باید می‌رفتیم و هرکس که عکس را پایین نمی‌کشید می‌زدیم. (یکی از کار‌های سازمان این بود که صاحبان مغازه‌هایی که عکس امام یا یکی از شخصیت‌های انقلابی به دیوار مغازه‌اش بود تهدید می‌کردند عکس را پایین بیاورد وگرنه او را می‌کشتند.)

یعنی این خط را هم در اصل مرحله مرحله پیاده کردند. اول می‌گفتند شناسایی هست و این‌ها مطمئناً از افراد رژیم‌اند و چیز‌هایی از این قبیل. بعد گفتند اول به آن‌ها باید اخطار کنید و اگر عکس را پایین آوردند که هیچ و اگر نیاوردند، بزنید. بعد از آن تمام این‌ها رفت کنار و هرکس که عکس داشت باید می‌زدیم. این خط یک هفته بیشتر طول نکشید که باز این خط هم عوض شد و گفتند که همین طوری بزنید!

ما رفتیم و کارگر خشکشویی هم به همان صورت بود. گفتیم که عکس را پایین بیاور که نیاورد، ولی بعد رفت یک عکس را آرام پایین آورد و بدون اینکه هیچ حرفی بزند مشغول کارش شد. دوباره موسی به او گفت: عکس‌های دیگر را هم پایین بیاور. او رفت و دو عکس دیگر از عکس‌ها را پایین آورد و همین‌طور روی میز گذاشت و مشغول کارش شد. ما دیگر چیزی نگفتیم و در این موقع موسی ۴ تیر به طرف او شلیک کرد و به شهادت رساند. بدون اینکه هیچ حرفی بزند. کارگر خشکشویی جوان ۲۰ ساله بود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

یکی از جنایات منافقین؛بدون شناسایی قبلی ترور می‌کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز (جمعه) خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟