Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ ارسال دو هزار و 500 بسته آب اشامیدنی دو و نیم لیتری برای کمک به مردم ابادان، افتتاح ایستگاه پلیس راهور در جونقان، آسفالت جاده سردشت به آتشگاه، بررسی مشکلات روستاهای دیمه، غلام آباد، دشت لاله و حاجی آباد در شهرستان کوهرنگ، آغاز به کار مرکز علمی و تحقیقاتی بروجن شناسی، تشکیل شورای پشتیبانی نهضت سواد اموزی در اردل، افتتاح کانون تعالی بخش در حاشیه پل زمانخان، کاهش نرخ بی سوادی در شهرستان بن، تجلیل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر در لردگان و گشایش نمایشگاهی با موضوع مواد مخد در فارسان، را در مجموعه خبرهای کوتاه ششم تیر ماه می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کوتاه  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجموعه خبر کوتاه ایستگاه بی سوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی