Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران از کشفیات 111 میلیارد و 304 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی 3 ماهه اول سال خبر داد. سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با بلاغ، از انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق کالا و ارز استان در۳ ماهه نخست سال خبر داد و گفت: ۱۰ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون ریالی تاکنون تشکیل و ۵۰۸ نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده استان در همین مدت را ۱۱۱ میلیارد و ۴۵۴ هزار و ۶۱۰ ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۶۹۹ هزار و ۱۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، ۶۰۰ تخته پتو، ۵۵ دستگاه کولر، ۳ هزار و ۴۱۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷ هزار و ۷۰ کیلوگرم کود و سموم شیمیایی قاچاق در همین مدت از قاچاقچیان کشف شد.

وی گفت: ۶۹ هزار قلم مواد غذایی غیربهداشتی، ۱۶۱ تن چوب و ۶۰ هزار شاخه گیاه چلم و محصولات جنگلی، ۲ هزار و ۴۹۳ قلم شیء تاریخی و ۹۶۸ کیلوگرم ماهی خاویاری و استخوانی از دیگر کالا‌های قاچاق مکشوفه بوده است.

میرفیضی از کشف ۴۵ هزار و ۹۶ رشته دام صیادی و ۵۴ هزار عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز را از دیگر موفقیت‌های این طرح‌ها برشمرد .

فرمانده انتظامی مازندران از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری و مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار