Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد نصرالله»، نماینده پارلمان لبنان در حساب کاربری خود به مناسبت ایام سالگرد شهادت مصطفی چمران مطلبی را با عنوان «چمران زنده است» نوشت. ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «محمد نصرالله»، نماینده پارلمان لبنان، در حساب کاربری خود به مناسبت ایام سالگرد شهادت مصطفی چمران مطلبی را با عنوان «چمران زنده است» نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شهید چمران را «حمزه زمان» لقب داد و نوشت: او اولین گلوله را «الطیبه» و «رب الثلاثین» لبنان ضد صهیونیست‌ها شلیک کرد و آتش مقاومت را در دل‌ها و جان‌ها برافروخت.

وی ادامه داد: چمران، دوست و همراه امام موسی صدر و نخستین مسئول سازمانی امل و گروه‌های مقاومت، عزت و کرامت بود و برای انقلاب اسلامی چون مشت محکمی برای مقابله با شاه و طرح‌های استکباری به شمار می‌رفت.

نصرالله در ادامه یادداشت خود، شهید چمران را «دانشمندی زاهد و مومن» عنوان کرده و نوشته است: او به ما عشق و عرفان الهی را مانند فنون جنگی آموزش داد. فرمانده شهید مصطفی چمران، صدای محرومین و «پدیدآورنده فجری» بود که پایان ندارد.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: چمران که ایمان داشت: «جهاد دری از درهای بهشت است»، در نهایت با شهادت آسمانی شد که گوارایش باد.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس لبنان حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس لبنان حزب الله لبنان شهدای دفاع مقدس لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳