Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@20:41:02 GMT

طرح اوقات فراغت تابستاني

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۸۹۲۴۷

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، حجت الاسلام علی کنگرلو در نشست توجیهی طرح اوقات فراغت تابستانی در تبلیغات اسلامی ری که باحضور رابطین طرح اوغات فراغت تابستانی و با هدف توجیه برنامه های طرح تابستانی برگزار شد، گفت: ۶۰ پایگاه در ری تحت نظر تبلیغات این شهرستان مسئول برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی در خصوص هدف این طرح اظهار داشت: اولین هدف این طرح ایجاد زمینه مناسب در جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ری دومین هدف طرح مذکور را فعال سازی تشکل های مردم نهاد دینی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانست.

کنگرلو گفت: سومین هدف طرح تلاش و اهتمام ویژه در کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: چهارمین هدف اجرای طرح مذکور بصیرت افزایی و پاسخ به سئوالات و نیاز آحاد جامعه به ویژه کودکان جوانان و نوجوانان و خانواده ها است، در این طرح سعی شده کلاس های متنوعی از جمله کلاس های عقیدتی قرآنی و ورزشی برای سنین کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شود.

کنگرلو گفت: کلاس ها ۲ جلسه در هفته بوده و برنامه های اردویی و تفریحی هر سه هفته برای سنین مختلف برگزار می شود و جلسه مشاوره و گفتمان دینی برای خانواده ها نیز در هفته یک برنامه و با موضوعات عفاف و حجاب و تحکیم خانواده و آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی محل برگزاری این برنامه ها را مساجد روستایی و شهری، هیئات دانش آموزی و کانون های فرهنگی و تبلیغی عنوان کرد و گفت: هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی تبلیغی مؤسسات قرآنی و خانه های قرآنی نیز در اجرای این طرح فعال خواهند بود.

کنگرلو پیش بینی کرد، ۴۰۰۰ نفر از این برنامه ها بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح اوقات فراغت تابستاني رابطين تبليغات اسلامي شهرري کنگرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد