Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شهید مدافع حرم حاج شاهرخ دایی پور از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و مسئول کانون بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) نقش اثرگذاری در تربیت و راهبری نسل جوان داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، شهید شاهرخ دایی پور از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان کرمانشاه، روز جمعه(1 تیر) در حین عملیات مستشاری در شهر بوکمال سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهرخ دایی پور دوشنبه(4 تیر) پس از تشییع در شهرک شهید محلاتی، با حضور حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، جمعی از فرماندهان لشگری و کشوری، همرزمان و خانواده شهید و اقشار مختلف مردم  در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر به خاک سپرده شد.

 

مراسم یادبود این شهید والامقام عصر روز گذشته در مسجد جامع پیامبر اکرم(ص) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. مراسم پاسداشتی نیز پیش از ظهر امروز(6 تیر) در مسجد الغدیر کرمانشاه برگزار می شود.

 

شهید دایی پور از سال 1391 مسئولیت کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان فاطمه(سلام الله علیها) را برعهده داشت.

 

گفتنی است، پانزدهمین شهید مدافع حرم از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، علاوه بر تدریس به عنوان یکی از اساتید برجسته دافوس و حضور فعال در انجام ماموریت های مستشاری در عراق و سوریه، ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با اعضای کانون های مساجد زادگاهش داشت.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: جام جهانی روسیه دولت اقتصاد مجلس فوتبال روزنامه های ورزشی کانون های مساجد اوقات فراغت تیم ملی ایران شیراز شهید دایی پور کانون مساجد کرمانشاه شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی