Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

غلامرضا کریمی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه از ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفری که در مرحله اول آزمون اعزام به خارج از کشور شرکت کردند حدود هزار نفر برای مرحله دوم و مصاحبه حضوری انتخاب شدند اظهار کرد: نمرات مرحله اول نقشی در مصاحبه ندارد و شخصی که وارد مصاحبه می‌شود باید استانداردهای لازم برای کار در محیط خارج از کشور را دارا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۱۷ تیر ماه مصاحبه با گروه‌های مختلف پذیرفته شدگان شروع می شود و علاوه بر سنجش و بررسی صلاحیت‌های علمی و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون، شخصیت و منش افراد برای حضور در مدارس خارج از کشور نیز مورد توجه دقیق قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلم اعزامی باید چارچوب‌ها و آداب دیپلماتیک را رعایت کند گفت: این افراد به لحاظ تسلط بر زبان تخصصی هم ارزیابی می‌شوند زیرا قابل پذیرش نیست معلمی دو سه سال در خارج از کشور کار کند اما به هیچ زبان بین‌المللی مسلط نباشد. وی باید بتواند با خارجی‌ها ارتباط برقرار کند. بنابراین از اعزام معلمی که به یک زبان بین‌المللی خارجی تسلط نداشته باشد جلوگیری میکنیم.

کرمی افزود: ارزیابی ما این است که در نهایت ۳۳۰ نفر انتخاب شوند، هرچند اگر صلاحیت های لازم در این تعداد نبود مجددا آزمون برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی اظهار کرد: از این تعداد، پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب در ایلام با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این که نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی امروز و فردا برگزار می‌شود، افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش، مجری برگزاری این آزمون است.

وی تشریح کرد: از ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب شرکت در آزمون، ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز ماراتن کنکور هنر و زبان‌های خارجه
  • کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان