Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام ناظری به همراه خانم اسین چلبی نواده بیست و دوم مولانا و رییس بنیاد جهانی مولانا به زیارت آرامگاه «بایزید بسطامی» در شهر بسطام و بارگاه «ابوالحسن خرقانی» در خرقان رفت.

ایران آنلاین /به گزارش رسیده،شهرام ناظری شوالیه آواز ایران و خواننده سرشناس موسیقی ایران به همراه خانم اسین چلبی نواده بیست و دوم مولانا و رییس بنیاد جهانی مولانا،مجید پازوکی دبیر همایش میراث جهانی شاهرود، بسطام، خرقان و مدیر دفتر انجمن ملی دوستداران حافظ دفتر شاهرود، همچنین تعدادی از شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و هنری کشور از جمله؛ عبدالمهدی مستکین استاد دانشگاه و مدیر بخش فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو، منصور پایمرد رئیس هیات مدیره انجمن ملی دوستداران حافظ، علی‌اشرف صادقی استاد زبان‌شناس، ادیب، از چهره‌های ماندگار کشور و عضو فرهنگستان ادب فارسی، فروزنده اربابی نماینده بنیاد بین‌المللی مولانا در ایران،اکبر ایرانی مدیر عامل مؤسسه میراث مکتوب، مجدالدین کیوانی مترجم و عضو شورای علمی دائره‌المعارف بزرگ اسلامی،ناهید تیموری تهیه‌کننده سینما مهران محمدی مدیر عامل انجمن دوستداران حافظ و جمع کثیری از علاقمندان به فرهنگ و ادب و عرفان به زیارت آرامگاه عارف گرانقدر شیخ «بایزید بسطامی» در شهر بسطام و بارگاه عارف نامدار ایرانی شیخ «ابوالحسن خرقانی» در دهستان خرقان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آرامگاه شیخ «ابوالحسن خرقانی» اسین چلبی از شهرام ناظری درخواست کرد که یکی از مثنوی‌های حضرت مولانا را اجرا کند که شوالیه آواز ایران، از دفتر اول «مثنوری معنوی» شعر «سینه خواهم شرحه شرحه از فراق/ تا بگویم شرح درد اشتیاق‌‌» را به زیبایی هر چه تمامتر در سکوت جمع عاشقان این پیر عرفان ایران خواند.

شهرام ناظری شوالیه آواز ایران پس از زیارت آرامگاه حضرت «بایزید بسطامی» و شیخ «ابوالحسن خرقانی» گفت: پس از زیارت آرامگاه این دو بزرگوار، از این سرچمشه عظیم حکمت خسروانی که از «بایزید بسطامی» و «ابوالحسن خرقانی» تراوش شده است، سیراب شدم و این واقعاً بزرگترین هدیه‌ای است که خداوند به شما ارزانی داده است که در دامان این مقدسین واقعی و نه زهدفروشان حضور دارید و این خیلی افتخار بزرگی است.
وی همچنین گفت: ای کاش که در حد یک هزارمی که در حق «بایزید بسطامی» و شیخ «ابوالحسن خرقانی» بود به آنان رسیدگی می‌شد، ای کاش این اشتیاق مردم را می‌دیدند و واقعاً در همین محل یک تدارک و برنامه‌ریزیی دیده می‌شد که واقعاً مردم با این همه اشتیاق و عشقی که دارند حداقل یک ذره از این مکان بهره‌مند بشوند./بانی فیلم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران