Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ، جلسه هماهنگی و تعاملی هیئت رئیسه و اندیشکده راهبردی سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و همچنین شورای معاونین (معاونت های خبر ، تولید ، سیما ، صدا ، برنامه ریزی و بسیج) آن سازمان،  در سالن جلسات صدا و سیما برگزار گردید.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای گلستان هم افزایی بسیج اساتید و رسانه استانی و ارائه راهکارهای مناسب را برای رسیدن به اهداف نظام موثر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان خاطرنشان کرد : اعتماد سازی از جمله وظایف رسانه است و سعی شده است در فضایی که بر واقعیت ها استوار است و بدون ایجاد التهاب رسالت خود را انجام دهیم.

بهرام عبدالحسینی  افزود : سعی می شود از همه دلسوزان نظام (از هر جناح) که از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی دفاع می کنند در این مرکز استفاده گردد.

وی افزود : مشکلات امروز کشور با تفکر بسیجی حل می شود و اخلاص یک بسیجی حتی می تواند سبب جذب فرد بی اعتقاد شود.

دکتر غلامرضا منتظری ، ریاست بسیج اساتید گلستان در این جلسه افزود : از مولفه های اعتماد آفرینی ، میزان جذب مردم است و با جذب مردم می توان در زمینه های مختلف فرهنگ سازی کرد.

غلامرضامنتظری با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی گفت : بسیج اساتید این شعار را اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی تشکیل اندیشکده راهبردی زیست بوم و تغییر اقلیم استان و پاسخگویی به نیازهای اساسی در این استان و حرکت در 5 محور اساسی این اندیشکده حریق جنگل ها ، تهدید تالاب ها ، خلیج گرگان و انقراض ماهیان خاویاری ، منابع آب و ریزگردها ازجمله اقدامات علمی و اجرایی در اندیشکده این مرکز است.

منتظری افزود : در دو اندیشکده مطالعات فرهنگ اقوام و اندیشکده علمی امداد (پیشگیری از حوادث و رخدادهای طبیعی) نیز به دنبال حل مشکلات موجود در استان هستیم.

منتظری از اجرای طرح مسجد محوری در گرگان و گنبدکاووس خبر داد و گفت : در این طرح از توانمندی های استادان برای مشاوره علمی ، خانوادگی و روانشناسی به افراد استفاده می شود.

مدیر بسیج اساتید گلستان همچنین از مسئولان رسانه استانی خواست نیازهای خود را مشخص اعلام کنند چراکه بسیج اساتید برای همکاری با رسانه ملی و استانی و تحقق اهداف آمادگی کامل دارد.

مهندس ابراهیم مهقانی ، جانشین بسیج اساتید گلستان در این جلسه گفت : اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم می بایست نقش آفرینی خود را در رسانه استانی تبیین نمایند.

ایشان در این نشست عنوان کرد : میزگردهای تخصصی در صدا و سیما می بایست با نگاه حل مسئله برگزار شود.

مهندس مهقانی اضافه کرد : بسیج اساتید استان با دارا بودن 18 کانون در دانشگاه های استان و تعداد زیادی از اساتید بسیجی در تخصص های مختلف می تواند به پویایی مجموعه رسانه استانی بیفزاید.

در ادامه هر یک از معاونت های این سازمان و نیز معاونین صدا و سیمای مرکز گلستان نقطه نظرات تخصصی خود را جهت فرآیند مطلوب برنامه ها بیان نمودند.

در پایان این نشست از مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان به پاس تلاش جهادی ایشان در اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در فضای رسانه ای استان گلستان تقدیر و تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری - رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح - و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهارکرد: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست. ما باید از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به آن بپردازیم.
وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق گفت: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کردند و به انجام وظیفه بپردازند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در نظرسنجی‌های معتبر مشاهده شده که دیدگاه‌های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می‌دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا شش مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.
سلاجقه یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت‌های آن و توانمندی‌های موجود لازم است در قالب تفاهمنامه دستگاه‌ها به‌صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
وی همچنین در خصوص تاثیر رسانه‌ها بر اقدامات و فعالیت‌های محیط زیستی اظهارکرد: رسانه‌ها به‌ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده‌اند و ما باید از این ظرفیت استفاده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است