Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت:‌ براساس پرونده قطور تخلفات دولت، از زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه بخش تولید عمدتاً پرداخت نشده و یا در این مورد به ‌دلایلی نامعلوم گزینشی و سلیقه‌ای عمل شده است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مجلس‌ ‌عنوان کرد:‌ طبق بندهایی از قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، ‌ دولت باید ۳۰ درصد درآمد حاصل از هدفمندی را برای حمایت از تولید به کارخانجات و واحدهای تولیدی پرداخت کند که رقم بسیار بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچکی‌نژاد رقم تعهدات پرداخت نشده از سوی دولت در حوزه یارانه تولید را بسیار سنگین خواند و افزود: ‌طبق گزارش‌هایی که در کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موجود است دولت در این مورد بالای ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد تومان پرونده دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس از رفتار گزینشی‌ دولت در قبال پرداخت یارانه تولید اظهار تعجب کرد و بیان داشت: دلیل این اقدام دولت تاکنون برای ما مشخص نشده بنابراین این سئوال را از دولت داریم که چرا این مبالغ را به صورت ناقص و سلیقه‌ای پرداخت کرده است.

وی از تهیه گزارش‌های مورد نظر در کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و تصریح کرد:‌ در این پرونده علاوه بر انحرافات انجام شده در سایر حوزه‌های هدفمندی یارانه‌ها به تخلفات دولت در حوزه عدم پرداخت یارانه تولید نیز اشاره شده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه به محض تکمیل شدن پرونده، ‌ گزارش‌ آن به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد ابراز داشت:‌ تولید در این مقطع زمانی و با این شرایط بوجود آمده کار بسیار سختی است زیرا به فعالان این حوزه هیچ حمایت و کمکی نمی‌شود.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد:‌ تعاملات و ارتباطات خوبی با مجموعه‌های کارفرمایی و کارگری دارم و می‌بینم که چگونه تولیدکننده بدون دریافت ریالی از یارانه تولید و یا وام با سختی و مشقت بسیار در حال فعالیت است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی و عدم توجه کافی دولت به این موضوع عنوان کرد:‌ به اعتقاد بنده دولت هیچ کمک خاصی به ارتقاء و پیشرفت تولید داخلی نکرده به‌همین‌ علت مصائب و مشکلات تولیدکنندگان روز به روز در حال افزایش است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تخلف دولت کوچکی نژاد نماینده یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در مدت زمان یک سال گذشته ۴۳۴ فقره پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به تمامی پرونده‌های تخلفات رانندگان در سال گذشته رسیدگی و منتج به صدور رای شده است، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۴۷ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل برای رسیدگی به کمیسیون‌های حقوقی ارسال شده که همه پرونده‌ها به منتج به صدور رای شده‌اند.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد پرونده‌های رسیدگی به تخلفات مالکین ماده ۱۴ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۱۵ فقره پرونده بود که برای همه پرونده‌ها رای نهایی صادر شد و از نظر تعداد پرونده تشکیل شده در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۱۲۱ پرونده بود، روند کاهشی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: در مجموع گشت‌های تلفیقی کنترل و نظارت انجام گرفته در سطح استان توسط پرسنل این مجموعه، پنج هزار و ۶۲۱ دستگاه ناوگان حمل و نقلی اعم از باری و مسافری در طول سال گذشته مورد پایش و بازدید قرار گرفته‌اند.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

کد خبر 750118

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد