Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
عليرضا کريمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، با گلايه از مسئولان ورزش کشور بخاطر بي‌توجهي به کشتي‌گيران و عمل نکردن به وعده‌هايشان در دادن پاداش مصوب گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) براي گرفتن پاداش به فدراسيون کشتي رفتيم، اما به ما اعلام شد به ازاي هر سکه مبلغ يک ميليون و 800 هزار تومان مي‌دهند در حاليکه اين مبلغ خيلي کمتر از بهاي واقعي سکه در بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش طبق قانون بايد به مدال‌آوران آسيايي و جهاني بر اساس تعرفه‌اي که خودشان معين کرده‌اند، سکه پاداش بدهند نه اينکه به جاي آن پولي بدهند که ارزشش خيلي کمتر از سکه است.
دارنده مدال برنز جهان و طلاي آسيا افزود: متاسفانه حق کشتي‌گيران ضايع شده و کشتي ايران که هميشه بيشترين سهم را در کسب مدال در رقابت‌هاي بين‌المللي براي ورزش ايران دارد مورد ظلم واقع شده است. پاداش 40 سکه براي قهرمان آسيا و يا 80 سکه براي قهرمان جهان پاداش ناچيزي است، اما الان مي‌بينيم که همين را هم به ما نمي‌دهند و با اين وضعيت خراب اقتصادي در کشور از سر و ته آن هم زده‌اند!
وي تصريح کرد: ما بخاطر مردم زجر و سختي تمرين و مبارزه را در طول سال به جان مي‌خريم، اما مسئولان هم بايد به وعده‌اي که به ورزشکاران مي‌دهند عمل کنند. وزارت ورزش مي‌گويد پول نداريم، اما وزير ورزش بلافاصله به اردوي تيم ملي فوتبال مي‌رود و 600 هزار دلار که 4 - 5 ميليارد تومان مي‌شود را به فوتباليست‌ها پرداخت مي‌کند؟ ما نمي‌گوييم به فوتباليست‌ها چنين پاداش‌هايي را ندهيد، اما چرا وقتي به ما مي‌رسند دم از نداشتن مي زنند، اما در جاهاي ديگر خيلي راحت ميلياردي دست و دلبازي مي‌کنيد؟ اگر پول داريد بايد به همه ورزشکاران نگاه عادلانه داشته باشيد و عدالت را رعايت کنيد. اينگونه برخوردها و بي عدالتي‌ها چيزي جز دلسردي ديگر ورزشکاران براي ادامه تلاش و کسب موفقيت براي کشور را به دنبال ندارد.
کريمي با بيان اينکه او و تعدادي ديگر از کشتي‌گيران شاخص تيم ملي از دريافت اين پاداش خودداري کرده‌اند، گفت: من، حسن يزداني، حسن رحيمي، عزت الله اکبري، حسين نوري، يونس امامي، رضا اطري و تعدادي ديگر از کشتي‌گيران اين پاداش را قبول نکرديم و تا زمانيکه پاداش ما بصورت کامل و بر اساس قانون پرداخت نشود آن را قبول نمي‌کنيم. فدراسيون کشتي بارها طي چند روز گذشته درباره اين موضوع به وزارت ورزش اعتراض کرده و خواستار دريافت کامل پاداش کشتي‌گيران شده، اما متاسفانه هيچ پاسخي دريافت نکرده است.
وي با اشاره به محروميت 6 ماهه خود پس از عدم رويارويي با کشتي‌گير رژيم صهيونيستي در رقابت‌هاي قهرماني زير 23 سال جهان، گفت: در حالي‌که شانس اصلي کسب مدال طلا در رقابت‌هاي قهرماني آسيا بودم بخاطر اين محروميت نتوانستم در اين رقابت‌ها کشتي بگيرم، اما با جود قولها و وعده‌هايي که پس از اين اتفاق به من داده شده بود، مسئولان وزارت ورزش هيچ پاداشي به من بابت غيبت در قهرماني آسيا ندادند در حالي‌که من بخاطر کشتي نگرفتن با حريف اسرائيلي محروم شدم و محروميتم بخاطر تخلف شخصي نبود.
کريمي با تاکيد بر اينکه بي توجهي مسئولان ورزش باعث دلسردي کشتي‌گيران و بي انگيزگي آنها شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت ورزش و کميته المپيک وقتي ما را مي‌بينند مي‌گويند هر مشکلي داريد به ما بگوييد، ما در خدمت کشتي و کشتي‌گيران هستيم، اما وقتي زمان عمل مي‌رسد کاملا حرف هايشان يادشان مي‌رود. من و ديگر کشتي‌گيران تيم ملي قصد داريم طي امروز يا فردا به وزارت ورزش برويم تا پيگير حقمان باشيم و حرفهايمان را با مسئولان وزارت ورزش در ميان بگذاريم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های مهارتی معلم و آموزش‌های لازم را دیده و  امتحان بدهند.

وی با بیان این که معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در امتحانات دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند؛ افزود: امسال به دلیل کمبود معلم متاسفانه قبول شدگان آزمون استخدامی بدون آموزش‌های لازم به کلاس‌های درس رفتند. البته این معلمان حین خدمت آموزش‌های لازم را می‌بییند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند؛ افزود: سامانه رتبه بندی برای دانشجو معلمان فارغ‌التحصیل باز شده و آن‌ها در حاضر حاضر مدارک مورد نیاز را  در سامانه ثبت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند