Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص شرایط جسمانی اش گفت: حدود ۱۰ روز قبل با سوزش درد و شرایط نامناسبی که در محل کارم داشتم به بیمارستان منتقل شدم و در آنجا فهمیدم که با گرفتگی سه شریان اصلی قلبم روبرو شده ام و باید درمان شوم. همان زمان در بخش CCU بیمارستان بستری شدم و سه استنت (فنر قلبی) در رگ‌های قلبم کار گذاشته شد تا شرایطم به حالت عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گلایه از اهالی تکواندو افزود: یک هفته در بیمارستان بستری بودم و به جز ذوالقدری و چند نفر دیگر در این مدت هیچ یک از اهالی تکواندو سراغی از من نگرفت و حالا به تجویز پزشک استراحت می‌کنم.
این مربی رده‌های سنی تکواندو گفت: ۱۶ سال است که در رده‌های مختلف سنی مربیگری می‌کنم و شاگردان زیادی را تربیت کرده ام که ملی پوش شدند و خودم هم بار‌ها در بین مربیان برتر قرار گرفتم. تیم هایم در رده‌های سنی مختلف قهرمان کشور و لیگ‌های تکواندو شده اند، چون دلسوزانه در خدمت تکواندو بودم، اما حالا کسی سراغم را هم نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکواندو مربی تیم تکواندو تیم ملی تکواندو ملی پوشان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک

برخی از نوزادان به دلایل گوناگون از شیر مادر تغذیه نمی‌کنند و وقتی شیرخشک غذای اصلی نوزادان می‌شود والدین دغدغه تهیه آن را دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما این روز‌ها افزایش یکباره قیمت برخی از برند‌های شیرخشک مانند شیرخشک آپتامیل پپتی والدین را نگران کرده است.

شیرخشک آپتامیل پپتی مناسب کودکانی است که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند به همین جهت با افزایش قیمت مشکلات والدین دوچندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ امروز رفتم شیرخشک تهیه کنم شیرخشکی که تا آخر فروردین قیمتش ۵۰ هزار تومان بود به یکباره ۱۰۰ هزار تومان شده است خواهش میکنم افزایش قیمت یکباره شیرخشک را پیگیری کنید. فرزند من، چون به پروتئین گاوی آلرژی دارد به ناچار باید شیرخشک آپتامیل پپتی بدهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر