Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:48:35 GMT

بیرجند| پروژه سیماک در ۲۰ استان کشور اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۱۷۷۲

بیرجند| پروژه سیماک در ۲۰ استان کشور اجرا می‌شود

معاون فناوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از افتتاح پروژه سیماک در ۲۰ استان کشور خبر داد و گفت: پروژه سیماک سال گذشته در شهرستان‌های بیرجند و قاین نیز آغاز شده است. ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کاظم میرزایی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه سیماک در خراسان جنوبی اظهار داشت: پروژه اقتصاد مقاومتی مدیریت نشانی مکان محور جزو پروژه‌های اولویت‌دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که در سال 95 به وزارت ارتباطات ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه دو بخش اساسی دارد افزود: بخش اول مربوط به مدیریت نشانی مکان محور و بخش دوم اصطلاحات میان دستگاهی سیماک است.

معاون فناوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در پروژه مدیریت نشانی مکان محور هدف این است که یک آدرس استاندارد در پروژه تولید شود و در اختیار تمام سازمان‌های خدمات رسان، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی قرار گیرد.

میرزایی تصریح کرد: در حال حاضر برای آدرس‌دهی یک نقطه از مکان‌های مختلف آدرس داده می‌شود و ممکن است متفاوت باشد بنابراین پروژه مدیریت مکانی نشان محور دارای 3 سیلاب خاص است.

وی خاطرنشان کرد: پس از استانداردسازی و نشان‌یابی نزدیک 28 سرویس تعریف شده است و در اختیار سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌گیرد تا در ارائه خدمات به مردم بتواند موثر باشد.

معاون فناوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: بخش دوم پروژه سیماک است و این پروژه سال گذشته در شهر بیرجند و قاین آغاز شده است و شهرداری‌ها نقشه‌های لازم را در اختیار قرار داده‌اند.

میرزایی با بیان اینکه امسال بر اساس شهرهایی که نقشه پارسل بندی را در اختیار پست قرار دهند این پروژه در آن شهرها نیز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه یک پروژه ذی نفع است افزود: بحث سیماک، سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور است و نرم افزاری است که به صورت جامع28 دستگاه را با یکدیگر مرتبط می‌کند.

معاون فناوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بر اساس این سامانه پرونده ملک یک بار برای همه سازمان‌ها تهیه می‌شود و از طریق دفاتر پستی امکان ارائه برای مردم وجود دارد.

میرزایی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این پروژه زمان پاسخگویی به شدت کاهش می‌یابد و امکان سلیقه در ارائه خدمات ساخت و ساز وجود ندارد گفت: سیستم سیماک یک سیستم یک پارچه مدیریت الکترونیکی در حوزه املاک و اراضی کشور است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست پروژه، در شهرستان بیرجند آموزش‌های لازم ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: در این پروژه قطعا همکاری بنیاد مسکن برای محدوده‌های قانونی روستاها لازم است.

معاون فناوری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر در بحث پروژه سیماک در 20 استان کارگاه‌های آموزشی افتتاح شده و خراسان جنوبی در بهره‌برداری جزو استان های سوم و چهارم است‌.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : پروژه آبرسانی نرژی چقابور دالاهو در بخش گهواره توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه، آبرسانی به بیش از ۲۰ روستا که عمدتا با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار گرفته که در جهت تحقق این هدف تاکنون بیش از ۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا و ۶۰۰ مترمکعب مخزن ساخته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه ابزار امیدواری کرد؛ در صورت تأمین اعتبار، ۱۰ روستای هدف این مجتمع که بیشترین تنش آبی را دارند، تا پایان نیمه اول سال‌جاری و ۱۰ روستای دیگر در فاز اول این پروژه هم تا پایان سال‌جاری از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی