Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور رئیس و اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، آریوبرزن سلامی مدیر برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان واحد یاسوج در ابتدای این جلسه با توجه به اهمیت موضوع کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد بویژه درآمدهای غیر شهریه‌ای گفت: شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری واحد یاسوج با هدف یافتن راهکارهای مناسب جذب منابع، قدم برمی دارد و با کاهش هزینه‌ها در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه ‌ای، سعی در عملی کردن طرح‌های اقتصادی درآمدزا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریوبرزن سلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود خود و با استفاده از توانایی‌های استادان هیات علمی و کارکنان به دنبال جذب درآمدهای غیرشهریه ای است.

وی گفت: این جلسه برای ارائه نظر و طرح‌های پیشنهادی اعضای شورا و طراحی نقشه راه دانشگاه برای کسب درآمدهای غیرشهریه ای است.

دکتر کرم جانی‌پور رئیس واحد یاسوج در این جلسه گفت: با توجه به تعطیلی برخی از رشته‌های واحد یاسوج و تکمیل نشدن ساعت موظفی استادان، دانشگاه امکانات لازم را در اختیار استادان این رشته ها قرار خواهد داد تا بتوانند با ارائه طرح‌های خود در راستای جذب درآمد همکاری لازم را با دانشگاه داشته باشند.

وی بیان کرد: نظر به شرایط دانشگاه و لزوم درآمدهای غیرشهریه ای، استادان گروه کشاورزی، صنایع غذایی و دامپروری نسبت به ارائه طرح‌های پیشنهادی خود برای راه‌اندازی آزمایشگاه همکار صنایع غذایی و راه‌اندازی گلخانه و تولید محصولات سبز کشاورزی با همکاری معاونت آموزش و پژوهشی اقدام کنند.

جانی‌پور تجمیع ساختمان اداری و آموزشی این دانشگاه را از دیگر برنامه‌های لازم برای کاهش هزینه‌ها دانست.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری