Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هر چهار تيم گروه ششم شانس صعود دارند و امروز براي صعود خواهند جنگيد.
به گزارش سرويس روزشي آريا،  پس از انجام دور دوم بازي‌هاي اين گروه شرايط جدول به گونه‌اي شد که هر 4 تيم شانس صعود دارند. در حال حاضر مکزيک 6 امتيازي بخت اول صعود است و اگر در بازي همزمان با سوئد موفق به کسب يک امتياز شود، صعود و اول شدن خودش در گروه را تثبيت مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سوي مقابل کره‌جنوبي، تيم بدون امتياز رقابت‌ها اگر روياي دور از دسترس برتري بر آلمان را رقم بزند، بايد اميدوار به برتري مکزيک مقابل سوئد باشد تا بلکه با تفاضل گل بهتر راهي دور بعد شود. آلمان اما سرنوشتش دست خودش است. آن‌ها در صورت برتري با اختلاف 2 گل مقابل کره‌جنوبي، تحت هر شرايطي صعود خواهند کرد. برتري با اختلاف يک گل تنها در شرايطي قهرمان دوره قبل را به جمع 16 تيم برتر مي‌رساند که سوئد با همين نتيجه مقابل مکزيک به برتري نرسد. کره جنوبي در اين جام جهاني خوب کار نکرد. آنها در ابتدا به سوئد باختند و در ادامه مقابل مکزيک هم شکست را پذيرفتند تا با صفر امتياز در قعر جدول گروه قرار بگيرند. اما دست سرنوشت باعث شده آنها بتوانند با شکست آلمان حتي اميد به صعود به مرحله بعد داشته باشند! چنانچه مکزيک، سوئد را ببرد، کره مي‌تواند با يک برد پر گل مقابل آلمان به مرحله بعد برود که البته کار بسيار دشواري است. در هر دو بازي فردا از اين گروه، اوج حساسيت حکم فرما خواهد بود. سرنوشت هيچ يک از چهار تيم در دست خودش نيست.
به گفته يواخيم لوو، سرمربي تيم ملي آلمان، رودي در اين بازي حضور نخواهد داشت اما ساير بازيکنان، غير از بوآتنگ، اخراجي بازي قبلي در دسترس لوو، سرمربي تيم هستند. کره‌جنوبي هم با تمام قدرت به ميدان مي‌آيد. حالا تيم يوگي لوو اگر کره را ببرد، قطعا به دور حذفي صعود مي‌کند. از طرفي آلمان اميدوار است سوئد براي صعود خودش هم که شده مکزيک را ببرد. اگر مکزيک شکست بخورد و آلمان موفق شود کره جنوبي را ببرد، آنگاه سه تيم شش امتيازي مي‌شوند و کار به تفاضل گل، گل زده و ... کشيده خواهد شد. بنابراين آلمان بايد کره جنوبي را ببرد و با اختلاف هم ببرد تا از صعودش مطمئن شود.
نبرد مکزيک و سوئد يک جدال تقريبا برابر به نظر مي‌رسد. سوئد به سختي در بازي دوم مغلوب شد و مکزيک پس از شکار آلمان، کره‌جنوبي را هم شکار کرد. يک تساوي، مکزيک را به مرحله بعد مي‌رساند و سوئد را تا آستانه حذف پيش مي‌برد. مکزيک مسابقات را بسيار خوب آغاز کرده و پس از پيروزي غيرمنتظره و ارزشمند برابر آلمان، آن ها توانستند تا کره جنوبي را شکست دهند و با شش امتياز صدرنشين باشند. اگرچه هنوز صعود مکزيک قطعي نشده است. در صورتي که مکزيک در اين بازي با اختلاف برابر سوئد شکست بخورد و آلمان نيز با اختلاف برابر کره جنوبي به پيروزي برسد، هر سه تيم مکزيک، آلمان و سوئد شش امتيازي خواهند شد و ممکن است مکزيک با تفاضل گل کم تر حذف شود اما يک تساوي نيز مي تواند باعث صدرنشيني و صعود مردان آزتک شود. از سوي ديگر، سوئد برابر کره جنوبي پيروز شد اما در ثانيه هاي پاياني برابر آلمان شکست خورد تا کار صعودش به مرحله بعد پيچيده شود. در صورت پيروزي آلمان در بازي همزمان، سوئد براي صعود بايد حتما پيروز شود و چشم به تفاضل گل داشته باشد. در صورت تساوي امتيازات و تفاضل گل ها، سوئد نسبت به آلمان فعلا براي صعود برتري دارد زيرا بواتنگ از آلمان اخراج شده است و فيرپلي مي تواند تعيين کننده باشد. در صورتي که سوئد برابر مکزيک به تساوي برسد، بايد اميدوار باشد تا آلمان نتواند کره جنوبي را شکست دهد. شکست سوئد نيز حتي مي تواند باعث صعود اين تيم شود، به شرطي که کره جنوبي بتواند آلمان را شکست دهد و تفاضل کره جنوبي و آلمان، کم تر از آن ها باشد.
بايد ديد در 2 جدال همزمان ساعت 18:30 چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آلمان کره جنوبي جام جهاني سوئد مکزيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست