Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@17:55:14 GMT

رئیس حوزه هنری ابقا شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۲۱۰۳

رئیس حوزه هنری ابقا شد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری را به مدت 4 سال دیگر در این سمت ابقا کرد.

به گزارش قدس‌آنلاین، متن حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به این شرح است:

جناب آقای محسن مؤمنی‌شریف (دامت توفیقه)

نظر به حسن سوابق و تعهد ارزنده و نیز تجربه گران‌قدر در طول مسئولیت‌های دوره‌های قبل و بر اساس ماده 11 حوزه هنری، جناب‌عالی را برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه هنری همیشه به عنوان یکی از نهادهای اسلامی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای فرهنگی و هنری بسیار مهمی برخوردار بوده است و همه این‌ها مرهون عمل به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است و مطمئنا ارتقای بیشتر این دستگاه پرتلاش فرهنگی و هنری در اجرای دقیق‌تر این فرامین و رهنمودهاست.

این‌جانب ضمن آرزوی موفقیت بیشتر شما و همکاران علاوه بر تاکید بر اجرای مواردی که در احکام مورخ 1389/2/21 و 1393/4/7، دو دوره قبلی ابلاغ گردیده، توجه شما را به نکات ذیل جلب می‌کنم:

توجه به تولید محصولات فرهنگی در تراز نظام مقدس اسلامی و در زمینه‌های مختلف هنری به‌خصوص تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
حفظ  و تقویت ارکان و اهداف بلند و نیز عناوین تصریح شده در اساسنامه و اسناد بالادستی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
ساماندهی و نظارت بیشتر بر عملکرد مالی و کنترل مصارف و هزینه‌ها و رعایت صرفه و صلاح حوزه هنری و پرهیز از اسراف با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی
توجه به تربیت نیروهای انقلابی و اسلامی در زمینه‌های هنر اسلامی مخصوصا نسل جوان
برنامه‌ریزی و بهره‌برداری از فناوری‌های روز و فضای مجازی جهت ترویج و نشر فرهنگ و هنر اسلامی
توجه، ایجاد و بهینه‌سازی فرایندهای اجرایی در موضوع اقتصاد فرهنگ
ساماندهی لازم جهت عرضه محصولات فرهنگی مورد نیاز در شاخه‌های مختلف فعالیت
اهتمام به برگزاری منظم جلسات شورای سیاست‌گذاری حوزه و تأکید بر عملیاتی شدن مصوبات آن
توجه ویژه به رسانه و فناوری‌های نوین در عرصه هنر

در پایان توفیق شما و همکاران در نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسألت دارم.

سیدمهدی خاموشی

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس حوزه هنری محسن مؤمنی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در مراسمی محمدرضا باقری مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان نخستین دبیر جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.»
یادآوری می‌شود که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌هایهنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • رادیو فرهنگ در سالی که گذشت/ از توجه به فرهنگ اقوام تا برنامه‌های جدید