Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتل مامور بدرقه زندان رامهرمز که با اصابت گلوله منجر به شهادت گروهبانیکم نوید حقیقت شناس شده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

ایران آنلاین /دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر اظهارکرد: قاتل مامور بدرقه زندان رامهرمز که با اصابت گلوله منجر به شهادت گروهبانیکم نوید حقیقت شناس شده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در ادامه افزود: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، ۲۲ خردادماه گروهبانیکم نوید حقیقت شناس که در حین بدرقه متهمان از رامشیر به رامهرمز بود با حمله مهاجم مسلح زخمی و مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بدلیل شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رویترز به نقل از شاهدان نوشت، پلیس با معترضانی که تخم مرغ و بطری پرتاب می‌کردند، درگیر شد.

پلیس برای متفرق کردن معترضانی که مقابل پارلمان گرجستان تجمع کرده بودند، گاز اشک‌آور شلیک کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که پلیس از گلوله‌های پلاستیکی علیه معترضان استفاده کرد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و شماری از معترضان را بازداشت کرد. تاکنون آماری از تعداد بازداشتی‌ها منتشر نشده است.

این لایحه جنجالی، سال گذشته با نام «عامل نفوذ خارجی» پیشنهاد شده بود و بعدا به «شفافیت نفوذ خارجی» تغییر نام یافت. معترضان این لایحه را بازتابی از یک قانون مشابه روسی می‌دانند و در تظاهرات خود شعار می‌دادند: نه به قانون روسی.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، «عامل خارجی» یک اصلاح مربوط به اتحاد جماهیر شوروی سابق است و چنین افرادی خائن یا دشمن کشور شناخته می‌شوند.

اگر این لایحه در پارلمان گرجستان تصویب شود سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌هایی که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند، عامل یا عنصر خارجی شناخته می‌شوند.

معترضان می‌گویند که این لایحه تلاش گرجستان برای پیوستن به اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کند.

دیگر خبرها

  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • (ویدئو) جسد‌های باستانی ۲۷۰۰ در رامهرمز از بین رفتند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد