Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صمیمی صبح چهارشنبه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت جانبازان و معلولان در عرصه ورزش های مختلف اظهار داشت: برنامه جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان این است که جانبازان مدافع حرم را با هدف حضور در رقابت های ورزشی، شناسایی کنیم، در این رابطه افراد شناسایی شده به استان‌ها معرفی شده و استعدادیابی روی ایشان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ رشته ورزشی در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد:  این ورزشکاران شامل بانوان و آقایان هستند و هر ساله هم شاهد هستیم این عزیزان در رقابت های آسیایی و جهانی صاحب مدال می شوند.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان با تاکید بر حمایت دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیت جانبازان و معلولان گفت: دستگاه های اجرایی همچون، بهزیستی، آموزش و پرورش و بنیاد شهید باید در زمینه ورزش جانبازان و معلولان همکاری بیشتری داشته باشند.

فعالیت ۳۵ هزار ورزشکار جانباز و معلول

صمیمی یادآور شد: هم اکنون ۳۵ هزار ورزشکار جانباز و معلول در سطح قهرمانی در حال فعالیت هستند و از این تعداد ۵ هزار نفر در سطح بالای قهرمانی کار می کنند.

وی افزود: تلاش داریم از ورزش قهرمانی در این فدراسیون، موجی هم در بخش ورزش همگانی ایجاد کنیم تا جانبازان و معلولان هم در این عرصه حضور بیشتری داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان گفت: در این زمینه نیاز است امکانات ورزشی موجود برای جانبازان و معلولان در سطح استانها مناسب سازی شود لذا در استان بوشهر انتظار داریم منطقه پارس جنوبی که در زمینه ورزش هزینه های خوبی کرده، به ورزش جانبازان و معلولان هم توجه خاص داشته باشند.

کد خبر 4332214

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر علی صمیمی ورزش جانبازان و معلولان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد بیرجند یاسوج مواد مخدر هفته قوه قضاییه تبریز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود